Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det positive er at 0-0 borte på Old Trafford er et ganske bra resultat. Men klart det føles kjipt slik kampen ble. Men tror nok laget vil vokse mer under Dalglish, så får vi ta det derfra resten av sesongen.

Hahaha, skal du ha det til at dere spilte 0-0 på Old Trafford, siden straffen var feildømt? I så fall, ta deg en bolle. Dere tapte 1-0, som fort kunne vært 2 eller 3 mer i vår fordel.

Lenke til kommentar

United spiller feig fotball

 

Det kalles rasjonering. Alle topplagene gjør det. Når man leder hjemme mot et dårligere lag, gjelder det å senke seg ned, kontrollere inn seieren og spare krefter til neste kamp!

 

Takk for kampen. Hadde nok sett annerledes ut hvis Gerrard ikke hatt hatt et lite drypp. Synes nåde Kelly og Shelvey hos dere ser veldig lovende ut.

 

Av United-spillerne må jeg si at jeg nesten ble rørt til tårer av Evans i dag. Vært ute av laget en stund og kommer inn i dag og spiller (sammen med Rio) Torres totalt ut av kampen. Ikke MoM eller noe sånt, men absolutt blant de 3-4 beste. Banens beste er for meg, som vanlig, Rafael. Rio var også herlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dalglish skal få en tøff oppgave, Liverpool er så skremmende dårlig at jeg ikke tror dem ville klart seg i Adecco'en. Torres er jo en skygge av seg selv og ødelagt av klubben.

 

Hadde det ikke vært for dive, så hadde Pool aldri vunnet CL.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...