Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han får sparket på leggen, trår feil grunnet det, og faller. Selvfølgelig hadde Berba mulighet til å holde seg på bena.

 

Det jeg har prøvd å si. Folk skjønner ikke slikt.

 

Han får sparket på leggen, trår feil grunnet det, og faller. Selvfølgelig hadde Berba mulighet til å holde seg på bena.

 

Han faller ikke. Han legger seg ned. Big difference.

 

Feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gerrards takling var styggere enn Berbas fall, ville vært mer flau om jeg var supporter av ett lag med en kaptein som takler slik.

Bra du ikke var gammel når Roy Keane spilte da.

Lenke til kommentar

For å være på den objektive siden, og litt ærlig. Så vil det nok se ut som en klar felling fra Webb's synsvinkel når han kommer bakfra. Men spørsmålet er hva linjemannen ser. Uansett så skal den meste skylden på Berbatov som legger seg så jævla lett. Det er iskaldt det han gjør. Med en gang han kjenner kontakt, så legger han seg. Rutinert, men jævla feigt spill.

Lenke til kommentar

Som nøytral supporter så mener jeg det ikke var straffe, men det røde kortet var temmelig klart. To strake bein skal alltid vært rødt. Dessverre er det bare slik at dommerene aldri er konsekvente.

 

Husker f.eks. at Webb ga gult kort til John Terry for en slik takling på Fabregas og den var langt styggere enn Gerrard sin i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...