Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aurelio suger balle!

 

Hmmm... Er det ikke han det alltid klages over at ikke får spille?

 

Aurelio er bedre en det han viser idag. Gutten har spilt en kamp med 90 minutter siste 6 månedene.

 

Vi sier han skal spille på bekostning av Konchesky. Aurelio er en bedre venstreback for oss, når han er i form har vi en fantastisk venstrefot med innlegg og ikke minst frispark.

 

Men jeg mener det beste er å hente tilbake Insua fra lån og selge Konchesky fort som fy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha roet meg ned så skal jeg innrømme at det røde kortet var helt greit, idiotisk av Gerrard. En annen dommer hadde kanskje gitt gult. Men Webb har tydeligvis alt i verden imot Liverpool.

 

Men jeg står forsatt på at Berbatov er en jævla diver!

Lenke til kommentar

Straffen er billig, men urutinert av Agger. Fra en vinkel ser det ut som Berbatov faller lett, fra en annen ser det ut som han blir klippet ned. Ikke rart Webber bommer, jeg selv usikker.

 

Det røde kortet er soleklart, helt idiotisk av en Gerrard som virket overtent.

 

Uansett, dette skal gå veien! Faen om vi roter bort dette.

Lenke til kommentar

Herregud, Liverpool-supporterne må komme seg tilbake på jorden. Greit nok at dere hadde høye forhåpninger en dag etter Roy ble sparket, men dere hadde jo så høye forhåpninger at det var latterlig. Skjønte til slutt ikke hvilken planet dere var på.

 

Det var soleklart rødt til Gerrard, og det var straffe selv om man kan diskutere den litt. Han får et kakk på ankelen, selv om han detter litt sent.

Lenke til kommentar

Straffesparket er jo ingenting å lure på. På vinkelen bakfra ser man ingenting, så den er det vanskelig å si noe på. Men fra alle de andre vinklene ser vi at Berba hiver seg uten noen grunn. Agger setter foten sin ved siden av Berbatov sin, Berba merker det og kaster seg. Ingenting annet.

 

Edit:

Raste, du har misforstått Roy/Dalglish-situasjonen heeelt. Men noe annet er vel ikke å forvente. Folk hadde ikke enorme forhåpninger til denne kampen på grunn av Dalglishs inntreden, men er bare utrolig glad for at Roy er ute og at Dalglish har overtatt midlertidig, fordi det er mye bedre for oss nå enn bli sittende med Roy. Jeg gjentar: Dalglish traff spillerne for første gang i morges, det er begrenset hva han kan gjøre på noen timer før kampen!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det røde kortet var nok helt greit, idiotisk av Gerrard. Nok en dive fra United mot Liverpool da, ''overaskelsen'' var heller at det ikke kom fra Nani denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...