Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Straffen skulle ikke blitt gitt, Berbatov ble touchet, tenkte at det kunne bli straffe, så faller han. Vanlig dive.

 

Rødt kort er korrekt idømt. Gerrard kommer i stor fart, knottene først i en farlig takling.

 

Man Utd fans mener sikkert det er straffe og rødt, mens Liverpool fans mener sikkert det ikke er noen av delene.

 

Thats football.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er vel greia å være konsekvent da. Skal man dømme rødt kort til Gerrard der, så skal faen meg halvparten av de andre spillerne få rødt kort i løpet av kampen også.

 

Er rødt i forhold til taklinga som Fletch får gult på, så greit nok konsekvent. Og når Steve Me går inn på den måten så fortener han tre kampar.

Lenke til kommentar

Fra den andre vinkelen ser det verre ut. Men begge spillerne går inn i duellen, og krasjer hardt i hverandre, så den er heller ikke så stygg som den kunne vært hvis ikke. Men fra den andre vinkelen er jeg enig i at rødt kan forsvares, og bøyer meg for den. Noe annet enn visse andre her gjør, som fortsatt mener det var en soleklar straffe. Hahaha. :!: Stevie ødelegger mye av kampen for oss nå, men mye av kampen er også ødelagt av juksingen til Berbatov.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I hvor mange PL-sesonger på rad har Giggs putta nå? Ekte legende, sammen med Scholes. Dette er spillere som kommer til å bli husket om 20 år. Spillere som Rooney og Gerrard er gått i glemmeboka.

Innlegget ditt var saklig helt til siste setning. Da ble alt bare en stor vits.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...