Gå til innhold

Trenger du en god smarttelefon? Har du ikke så mye penger? (Telefon til under 2500,- !)

Anbefalte innlegg

Heisann dere!

Jeg har altså en HTC WILDFIRE.

HTC WILDFIRE mener jeg er en god TLF for de som har lyst på en god, billig og delvis rask telefon. Telefonen er kjent for å være treg. Men jeg syntes denne telefonen er langt ifra TREG, men den bruker kanskje noen sekunder mer enn andre litt dyrere telefoner. Men er ekstremt rart at folk mener man må ha god tålmodighet, haha! Telefonen er langt i fra så ille.

Jeg har telefonen proppfull av forskjellige apps og programmer, helt sykt! Og jeg merker såvidt forskjell, fra tom til proppfull telefon.

Telefonen koster altså 2395,- hos enkelte nettbutikker.. En av de billigste smarttelefonene på markedet nå!

Telefonen er perfekt for deg som ikke har så stort budsjett, og har lyst på en god smarttelefon som kan brukes til det meste.

Det er en veldig bra internettfunksjon. God telefonfunksjon/meldingsfunksjon.

ABSOLUTT ett godt kjøp for de med lavere lønn, som ikke har råd til en splitter ny iPhone 4 ;)

Godt nyttår!!

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LG "Optimus One" P500 er overlegen og koster 2000. Kjøpte en til bruttern til jul og det er utrolig hva du får for pengene. Syntes nesten det blir lureri å opprette en tråd som dette da LGen rett og slett er bedre på det meste. Jmf. Amobil sin test.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...