Nani95 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Forumet deres er fullt. Så hvor skal jeg se programmet, slik at jeg kan følge det? Noen som evt kan poste det her? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) edit: her er det. Både excel programmet og PDF'en. Er fra november 2008, så kan hende det har endret seg noe, men sikkert uansett bare småting. stronglifts.zip Endret 1. januar 2011 av jale Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 edit: her er det. Både excel programmet og PDF'en. Er fra november 2008, så kan hende det har endret seg noe, men sikkert uansett bare småting. Tusen takk! Lifesaver! hehe Men forresten, hvorfor funker det ikke å finne det på nettet lenger? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Ser ut som om han skal ta seg betalt for det eller noe... Står noe om en bok som kan bestilles... Vet ikke. edit: neh, bare glem alt over, jeg hakke peiling... Endret 1. januar 2011 av jale Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Ser ut som om han skal ta seg betalt for det eller noe... Står noe om en bok som kan bestilles... Vet ikke. edit: neh, bare glem alt over, jeg hakke peiling... Hehe, den er grei =) Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Nei Nyeste versjon av SL 5x5 finner du i "The StrongLifts 5x5 Report" som ikke er tilgjengelig for allmenn nedlastning lenger. Programmet i boka: StrongLifts 5x5 A: Knebøy 5x5 Benkpress 5x5 Fremoverbøyd stangroing 5x5 B: Knebøy 5x5 Skulderpress (militærpress)5x5 Markløft 1x5 (Send meg en PM hvis noen er interessert i å få lest boka) Endret 17. februar 2011 av Kongen på havet Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Regnes den nyeste versjonen fremdeles som kurant? Jeg har hørt masse godt om 5x5 tidligere men da var det alltid om den med 5 øvelser per økt.. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, disse endringene er gjort på grunnlag av hvilke resultater folk har fått ved å gjøre ekstraøvelsene og ikke gjøre ekstraøvelsene. Inverted rows ble f.eks byttet ut til fordel for stangroing, ettersom de aller fleste ikke hadde noe problemer med å utføre stangroing, og den gav bedre resultater. (Grunnen til at stangroing ble byttet ut til å begynne med var at det tilsynelatende var en del som ikke tålte presset på korsryggen. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå