Khaffner Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Etter flere dagers slit presenterer jeg dere Make This Face! Ment som drikkespill, tror ikke konseptet finnes fra før. Spillet fåes her: http://dl.dropbox.co...akeThisFace.zip (Unzip, installér apk-en. Readme fins i zip-fila.) Merk at dette er første versjon, så ikke mas for mye om nye funksjoner, de kommer etterhvert hvis spillkonseptet er lovende. Bruk tråden til å fortelle om hvilke feil som dukker opp på hvilke mobiler. Nevn også evt. Custom ROM hvis du har det. Si også fra om det fungerer perfekt Fortell gjerne også hva du syns om konseptet til dette spillet. Kan det forbedres? Hva kan endres? Spørsmål? Førstepost oppdateres jevnlig Kommende funksjoner/bugfixes: - Legge inn spillere utenom kontaktlisten (fungerer, men ikke publisert enda) - Alle spillere skal få like mange forsøk hver, ikke random. - Laste bilder direkte fra nettet, med "offline mode". - Animasjoner, fly-in effect osv. Skal undersøke mulighetene. Fungerer feilfritt på: - Samsung Galaxy Tab - Samsung Galaxy S - HTC Legend - HTC Hero med Elelinux Froyo - Nexus One med Miui ROM 0.12.24. - Nexus One med Cyanogen 6.1.1 Kjente problemer: Valgte kontaktnavn blir *null* Rammer: - HTC Hero med VillainROM 12 Endret 6. januar 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skal få testa spillet i kveld Hadde vært fint om du la ut en schreenshot? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Opplevde ingen feil på Nexus One med Miui ROM 0.12.24. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fant ingen feil på min, Sammy Galaxy S med Froyo Artig idé! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Hva syns dere om grensesnittet? Konkrete forslag til forbedringer mottas med stor takk. Husk at det skal fungere på skjermer fra 3" til 10". Og førstepost er oppdatert, har lagt til en funksjon Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Intet feil med N1 cyanogen 6.1.1 Et spm angående utvikling, lager du en versjon der Android automatisk optimaliserer appen for hver mobil, eller må du optimalisere den for hver mobil? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Et spm angående utvikling, lager du en versjon der Android automatisk optimaliserer appen for hver mobil, eller må du optimalisere den for hver mobil? Jeg lager kun én versjon, med funksjoner som skal fungere på alle mobiler som kan gi en god opplevelse av spillet. Jeg definerer ingen ting i piksler; for å ta hensyn til mindre skjermer f.eks. All grafikk skaleres til skjermen per idag, men kanskje jeg setter et minimum på 320x480-skjerm i fremtiden. Får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå