Ajaco Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Hei! Lurer på om noen har en tilbakemelding eller to på dette bildet jeg lagde igår. Er ganske fornøyd med resultatet, men ser i etterkant at det er en del detaljer som burde vært fikset. Jeg så de ikke da jeg holdt på, grunnet skjermen min. Ny er på vei. Dette var utgangspunktet: http://katanaz-stock.deviantart.com/art/Female-Stock-7-67124526?fullview=1 Dette ble resultatet: Feedback? Endret 1. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Lagre heller som .jpg - 10.55MB er litt i overkant. Armene trenger bedre feathering - spesielt venstresiden av begge armene har litt for skarpe kanter. Liker idéen og gjennomføringen - en fin, mørk/annerledes stemning. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Det med armene er en av de "detaljene" jeg pratet om. Noe utover det folk har å påpeke? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Likte bildet. Men det var noe med hvordan du har kuttet rundt hodet, og håret hennes, men det er vel kanskje noe du er klar over. Bare glem det jeg skrev, ser at det ikke er noe gale når jeg tok en titt på orginal bildet. Men uansett, jeg kunne aldri ha klart å vært så kreative og dyktig til å lage et slikt bildet Likte også at du hadde "snudd" bildet eller hva det heter, hun såg mye bedre ut i den stillingen. Endret 2. januar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Hva med hodet var det du reagerte på, selv på originalbildet? Hyggelig med positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, bare glem det. Det var ingenting. Bare meg som trenger sterkere briller. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Har fått nye skjermen min nå, og nå ser jeg mange detaljer jeg burde fikset. På gamle skjermen gikk buksa og "splashet" nederst étt i étt, nå ser man gradienten tydelig. Do not want. Noen andre ting også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå