hockey500 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei, min søster kjøpte en kaffemaskin på ebay, som dessverre viste seg å ikke være helt plug-and-play. for det første kom den ikke med norsk kontakt (men en haug andre adaptere), og den er merket 120VAC 60Hz 365W. Nå er ikke jeg noen elektriker, men jeg kan ikke skjønne at å skaffe en transformator til dette skulle være så vanskelig, men alle jeg finner har en mye lavere maks effekt (clas ohlson har f.eks. 50VA og 100VA). Er det noen som kan peke meg i retning av hva jeg faktisk trenger for å få dette til å funke, hvis det lar seg gjøre? takk! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Her er et alternativ. Synes ikke den kaffen lukter godt kjøp Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Ja, jeg har vært på elfa allerede. håpet vel egentlig bare at jeg hadde misforstått noe, men neivel da. Takk for hjelpen hvertfall! Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) AVshop har noen step down transformatorer du muligens kan bruke. http://www.avshop.no EDIT: Så at maskina var for 60Hz også. Så muligens det ikke hjelper å bare få spenningen ned på 110V. 50/60Hz kan ha ingenting eller mye å si etter hvordan maskinene er bgget opp. Endret 4. januar 2011 av Big_JT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå