Spill&Dill Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ga min "Cod:classic" code som fulgte med "Cod:Mw2" hardened edition til nevøen da jeg ikke har bruk for den. Har ikke ps3 tilgjengelig her nå men har de gjort om på hvordan/hvor de 12 sifrede kodene skal skrives inn? Menyen stemmer ikke helt med det som står på kode arket og når han prøver så får han kun slått inn de 4 første sifrene så går det ikke mer???? Noen som vet hva han gjør galt? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ga min "Cod:classic" code som fulgte med "Cod:Mw2" hardened edition til nevøen da jeg ikke har bruk for den. Har ikke ps3 tilgjengelig her nå men har de gjort om på hvordan/hvor de 12 sifrede kodene skal skrives inn? Menyen stemmer ikke helt med det som står på kode arket og når han prøver så får han kun slått inn de 4 første sifrene så går det ikke mer???? Noen som vet hva han gjør galt? Høres nesten ut som han prøver å skrive inn hele koden i en av de tre(?) tekstboksene som kommer opp. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Ga min "Cod:classic" code som fulgte med "Cod:Mw2" hardened edition til nevøen da jeg ikke har bruk for den. Har ikke ps3 tilgjengelig her nå men har de gjort om på hvordan/hvor de 12 sifrede kodene skal skrives inn? Menyen stemmer ikke helt med det som står på kode arket og når han prøver så får han kun slått inn de 4 første sifrene så går det ikke mer???? Noen som vet hva han gjør galt? Høres nesten ut som han prøver å skrive inn hele koden i en av de tre(?) tekstboksene som kommer opp. tja kanskje det.......går den ikke automatisk til neste boks etter 4 tall eller er det kun på xbox live kanskje. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Tror bare det går å skrive inn X antall bokstaver/tall i en rute (muligens 4 ja ), når den er full så må du skifte selv mener eg. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Tror bare det går å skrive inn X antall bokstaver/tall i en rute (muligens 4 ja ), når den er full så må du skifte selv mener eg. ok jeg får høre med nevøen hva han har gjort....om det er i orden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå