Gå til innhold

"redeem codes" hjelp

Anbefalte innlegg

Ga min "Cod:classic" code som fulgte med "Cod:Mw2" hardened edition til nevøen da

jeg ikke har bruk for den.

Har ikke ps3 tilgjengelig her nå men har de gjort om på hvordan/hvor de 12 sifrede kodene skal skrives inn?

Menyen stemmer ikke helt med det som står på kode arket og når han prøver så får han kun slått inn de 4 første sifrene så går det ikke mer????

Noen som vet hva han gjør galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ga min "Cod:classic" code som fulgte med "Cod:Mw2" hardened edition til nevøen da

Har ikke ps3 tilgjengelig her nå men har de gjort om på hvordan/hvor de 12 sifrede kodene skal skrives inn?

Menyen stemmer ikke helt med det som står på kode arket og når han prøver så får han kun slått inn de 4 første sifrene så går det ikke mer????

Høres nesten ut som han prøver å skrive inn

hele koden i en av de tre(?) tekstboksene som kommer opp.

Lenke til kommentar

Høres nesten ut som han prøver å skrive inn

hele koden i en av de tre(?) tekstboksene som kommer opp.

tja kanskje det.......går den ikke automatisk til neste boks etter 4 tall eller er det

kun på xbox live kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...