Blabla1 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Hei, Jeg har akkurat kjøpt en 55" Samsung TV og er ute etter noen bra høytallere. Jeg står mellom denne(link), denne(link) og denne(link). Jamo er best i test og sorround, mens Bose er stereo og kjent for knallbra lyd. Jeg skal bruke dem til både film og musikk, men mest musikk, slik at stereo er kanskje like greit. Spørsmålet mitt er egentlig hvor stor forskjell det er på lydkvaliteten på disse 3? Og hvilken jeg bør gå for. Usikker selv, hadde hvert utrolig bra med hjelp. Endret 1. januar 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hørte på et bose system på elkjøp til 55.000,- med en 5" subwoofer. Personlig syntes jeg det spilte for lavt, hadde for lite bass, for lite dynamikk, så utrolig kjedelig ut, og låt generelt dritt. Aner ikke hvorfor folk kjøper det. Jamo systemet spiller klokkerent, høyt, og med en bass som sjelver huset hvis du vil. Og jamo høytalerne er mye penere i virkeligheten, en på bildet. Endret 18. januar 2011 av Lafs Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Gikk for Jamosystemet. Takk for tilbakemeldingen. Over 2 uker siden jeg bestilte, skulle få en sms fra Lefdal når de fikk det inn, men har ikke hørt noe enda. Syns de er litt trege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå