Emtec Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Etter å ha lest de mange innlegg om T610 har jeg kommet frem til følgende.Jeg trenger mer hjelp i min jakt på mobil......Den absolutte favoritt til nå er T610 men det virker som om det er mye klatt med den. Kan noen hjelpe meg med å forklare meg positive og negative ting med denne mobilen.....funksjoner,hva de kan brukes til osv....... På forhånd takk...... Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei. Negative: Dårlig skjerm,blir helt sort i solen. Lite Minne Positive: Liten 65000farger i display. Lang batteri standby Husker ikke mer,hadde en slik tlf i 2uker jeg.Tilbake til Nokia. :wink: Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Vet noen adressen til den internettsiden hvor man kan "prøvekjøre" t610? Lenke til kommentar
kim Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 http://www.clubsonyericsson.com der kan du "prøvekjøre" T610, men bare få deler av telefonen :o Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Har nettop måttet levere inn min t610. Telefonen er død. Får den ikke på lengre. Kan si jeg ble passelig forbanna. Men får håpe dette bare er på min telefon Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 I reperasjonstiden har du krav på å få låne en tilsvarende modell som du har til repp, altså en T610. Bare sånn at du er klar over det Lenke til kommentar
godal Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 I reperasjonstiden har du krav på å få låne en tilsvarende modell som du har til repp, altså en T610. Bare sånn at du er klar over det Sludder! Du har krav på å låne ett produkt som tilfredsstiller de samme behov. I praksis en GA 318. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er ihvertfall ikke hva TV2 hjelper deg har sagt, mange ganger. Men jeg er ikke 100% sikker i min sak, men de har ihvertfall sagt det. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 I reperasjonstiden har du krav på å få låne en tilsvarende modell som du har til repp, altså en T610. Bare sånn at du er klar over det Sludder! Du har krav på å låne ett produkt som tilfredsstiller de samme behov. I praksis en GA 318. Før du har rett til å få låne en tilsvarende mobil må vel reperasjonstiden være urimelig lang. Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 arehei har rett her. Du har krav på en lik modell under hele reperasjonstiden. Om selgeren sier noe annet er han full av bs Ring forbrukerombudet, og hør hva de sier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå