svein1234567890 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 hei er det noen som har prøvd objektivet sigma 17-70 som står i overskriften? Har et Sony A 55 kamera:) Hvordan er det i forhold til det som er standardobjektivet på Sony-kameraet? Lenke til kommentar
Natylus Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har prøvd den uten OS. Jeg er veldig fornøyd. Passer mitt hverdagsbruk bra. Kommer jo litt ann på hva du skal bruke det til. Det vil sannsynligvis være en god oppgradering fra standardobjektivet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har prøvd det med Nikon fatning. Helt ok, men ikke noe bedre bildekvalitet enn mitt kit-objektiv så jeg kjøpte noe annet. Ganske bra lysstyrke, men full blenderåpning på 70mm er noe svak, bra på f/5.6. Bildestabiliseringen bråker litt og den slår seg av først etter 30 sekunder uten berøring av noen av kameraknappene, slik at det bruker litt ekstra batteri. Synes objektivet blir i tyngste laget. Fokusringen roterer, så pass på hvor du plasserer hendene. Har lest at objektivet vil utvikle "zoom creep", men kan låses på minste brennvidde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå