Henrikenn Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Halla. Tidligere i dag var jeg i skisenteret, hoppa litt galt og landa på ræva/hofta. Det var sånn passelig vondt, sånn at vi ga oss tidlig. Beinet funka bra etter det, ikke spesielt vondt eller slikt, men nå for en time siden, når jeg gikk av snøscootern, så var det utrolig vondt akkurat der, og på den siden. Nå er den ene rævballen ganske ganske mye større enn den andre, og den er øm som fy. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du har sikkert forslått deg kraftig, og når muskulaturen blir kald etter en stund føles det enda verre. Du bør jo se an hvordan det går dagene framover, blir det verre og verre for vær dag er det noe galt. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Kanskje det kan være det ja.. Og når jeg har kjørt scooter har jeg brukt beinet ganske mye samtidig. Får se hvordan det er etter en hard natt søvn! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Rompa er den største muskelgruppen du har, så blir den forslått ganske kraftig kan den nok hovne opp litt. Ikke farlig, bare veldig ubehagelig Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Du har rett i det, og jaggu skal jeg si deg det blei en svær muskel nå og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå