Veggis3 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Starter pcn som vanlig, kommer til login, skriver inn passord, windows login lyden kommer men bakgrunnen står stuck. Typ 20 sec etterpå kommer jeg inn, ingenting funker, har bare bakgrunnsbilde der, eneste som er mulig å få opp er Task manager. Pcn starter generelt som vanlig med de vanlige programmene som jeg finner i task manager men får ikke gjort noe. Får ikke tatt noe print screen men se for deg at du bare har bakgrunnsbilde på pcn og INGENTING annet. for øyeblikket så ser jeg vel på formatering som eneste løsning men har endel på pcn jeg ikke vil miste så noen som har hatt samme problem? Det burde holde, er det noe mer så bare spørr men det er ivertfall lsituasjonen : ( Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Får du startet explorer.exe manuelt? Har du mulighet til å starte andre ting fra taskman? Autoruns hadde kanskje vert kjekt. Lenke til kommentar
Veggis3 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Hei. Glemte å si ifra om at jeg får opp noe ca 10 ca etter at jeg har kommet inn på pcn. Får Windows Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. Så blir jeg spurt om å sende error report eller ikke. På error data så får jeg følgende Error signature Appname Explorer.exe appver: ********* modename: shlwapi.dll Modver: ********** Offset ********* Reporting details This error report includes: information regarding the condition of Windows Explorer when the problem occured the operation system version and computer hardware in use: Digital product, which could be used to indentify your license: and the internet Protocol adress of your computer Vet ikke om alt hjelper men noe er kanskje til nytte? Det du skrev hjalp litt, får logga av bruker, får avslutta processes osv, og jeg får startet ting på pcn. så teknisk sett kan jeg bruke ''new task'' til å bruke pcn normalt men vil gjerne finne en løsning : P Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da kan du jo laste ned autoruns og luke ut mest mulig av oppstarten inkludert diverse tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå