Broseen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Min Logitech G5 laser mus fungerer relativt dårlig. Når jeg beveger musepilen så "hakker" den ganske mye. Det er vanskelig å klikke for feks valg i firkanter og søkefelt på nettsider fordi pilen hele tiden hopper bort fra feltene. Har lastet ned passende setpoint programvare som bedret problemet noe, men det er langtifra borte. Driver versjon 4.60.122. Bruker Win7, 64 bit. Noen som kan hjelpe? Irriterende problem Lenke til kommentar
StreakingCaddis Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Min Logitech G5 laser mus fungerer relativt dårlig. Når jeg beveger musepilen så "hakker" den ganske mye. Det er vanskelig å klikke for feks valg i firkanter og søkefelt på nettsider fordi pilen hele tiden hopper bort fra feltene. Har lastet ned passende setpoint programvare som bedret problemet noe, men det er langtifra borte. Driver versjon 4.60.122. Bruker Win7, 64 bit. Noen som kan hjelpe? Irriterende problem Første tanke: Er PCen din er i orden på alle andre punkter? Du har ikke problemer med treg programvare generelt? Slett driveren, legg inn ny driver og kryss fingrene. Har du flere drivere fra før av så kan det være at disse koliderer. Du sier du har lagt inn ny driver, men du forsikret deg vel om at du ikke har X andre drivere installert fra før av? Sjekk ut: Logitech G5 Support Endret 1. januar 2011 av HHalling Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 PC`n fungerer greit nok ellers, ikke noen store problemer. Ingen drivere fra før av. Jeg har vært inne på siden du linker til før, men ved å klikke seg videre til download pages får man opp følgende: "Ops. Dette er ikke den siden du ser etter. Det Logitech-produktet eller den siden du ser etter, er imidlertid ikke tilgjengelig der du er. (Det kan også hende at lenken du brukte, hadde en feil.) Du finner fremdeles produkter, støtte, firmainformasjon og annet på www.logitech.com.. Jeg endte derfor opp med å installere Setpoint programvaren. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kanskje det er musematten og musen som samarbeider dårlig? Selv har jeg litt problemer med det av og til. (Deathadder + Qpad CT large) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hadde en Microsoft Habu før, den har laser og hakket på nesten alle underlag\musematter.. Laserteknologien har sikkert blitt bedre med årene, men jeg setter en knapp på underlaget du bruker den på. For min del ble det innkjøp av god gammel optisk mus som funker fint på omtrent alle underlag Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Min Logitech G5 laser mus fungerer relativt dårlig. Når jeg beveger musepilen så "hakker" den ganske mye. Det er vanskelig å klikke for feks valg i firkanter og søkefelt på nettsider fordi pilen hele tiden hopper bort fra feltene. Har lastet ned passende setpoint programvare som bedret problemet noe, men det er langtifra borte. Driver versjon 4.60.122. Bruker Win7, 64 bit. Noen som kan hjelpe? Irriterende problem Leamus!! hehe Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Dere har helt rett, det er underlaget som gjør det. Og jeg som trodde lasermus var gode greier Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dere har helt rett, det er underlaget som gjør det. Og jeg som trodde lasermus var gode greier Takk for hjelpen! Anbefaler optisk istedenfor Men det som er rart er at min optiske deathadder sliter med de hvite/lyse punktene etc på Qpad CT large... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Lurer på om jeg ikek går for en Logitech Anywhere. Har den til laptop`n, er veldig fornøyd og den skulel vel takle de fleste underlag Men kunne foråvidt tenkt meg en med ledning til den stasjonære, så skal finne en optisk isåfall. Takk for tips Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Logitech Anywhere fungerer som en drøm, livet er normalt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå