Mala Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 har ett lite irriterende problem. hver gang eg skal slå av maskinen, starter den på nytt istedenfor, så me eg bare trykke den av der og da. er det noen instillinger i bios som må justeres?? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Om du er kobla til nettet via et nettverkskort kan du sjekke wake on lan funksjonen i bios.... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ta en titt i bios ja, kan være noe der. Se også : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...0446&highlight= Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Sjekk også kontaktene til hovedkortet fra knappene. Kan ha satt på feil, vis det da skal være mulig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 slo av WOL i windows, uten resultat..finner ikkje no wol funksjon i bios helle, mulig eg har oversett den. men noen som vet åssen "sjanger" den ligger på i bios`? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Du kan jo prøve å gå til device manager og høyre klikke nettverkskortet ditt - properties- powermanagement. Sjekk at fluebeinet er i allow the computer to turn off this.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 greit skal ta en titt Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jeg har samme problem, og jeg har faktisk merket at jeg får blå-skjerm 0,1 sec før pcen restarter, jeg husker jeg loket inne i windows en gang og fikk skrudd av noe greier slik at den ikke restartet når jeg fikk blåskjerm, da stod det noe med memory dump shit. mulig det er det faens problemet (som har forfølgt meg lenge, jeg har gitt opp å prøve) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå