tomsi42 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Månedens utfordring - Juni 2011 Dette er en utfordring der du skal løse tre fotografiske oppgaver. Oppgavene er: Oppgave 1: Én svale gjør ingen sommer. Hva er det Aristoteles mener her? Forventer han to svaner? Andre fugler? Eller noe annet? Hva mener du gjør det til sommer? Oppgave 2: På riktig vei Det er de som hevder at den smale sti er riktig vei. Andre er glad de finner veien hjem etter en fuktig natt på byen. Når vet du at du er på riktig vei? Oppgave 3: Min første kjærlighet Månedens musikalskse utfordring kommer fra k-h-s, men denne gode gamle landeplagen. Klarer du å ta et bilde inspirert av musikken eller videoen? Bør være mulig å flette inn fugler, sjøliv, abstrakt og mer inn her Endret 31. mai 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har faktisk noen ideér denne gangen. Så var det den der gjennomføringa - som jeg ikke er helt flink til her på forumet. Satser på at sommerferie og ingen fotojobber/oppgaver denne måneden hjelper på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har opprettet bildetråden alt, da jeg blir litt oppttatt resten av uken. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ser jeg var førstemann ut en gang til. Jeg ser ikke noe vits å vente når jeg har noe som kan passe. Hvis det dukker opp noe bedre så kan jeg jo alltid bytte. Nå når jeg har lagt ut noe så ender jeg i hvert fall ikke opp med å glemme innleveringsfristen å stå uten noe. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Det begynner å haste nå. Innleveringsfristen er på tirsdag. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Skal se gjennom alt av bilder jeg har tatt de siste to ukene, og få tatt noen bilder nå i helgen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Månedens utfordring - Juli/August 2011 Dette er en utfordring der du skal løse tre fotografiske oppgaver. Oppgavene er: Oppgave 1: Snart fremme? Enhver som har vært på en lengre kjøretur med barn, kjenner til dette spørsmålet ... Oppgave 2: Vi skal ikkje sova bort sumarnatta; ho er for ljos til det Aslaug Låstad Lygre har et godt poeng; sove kan vi gjøre til vinteren. Oppgave 3: Slow Månedens musikalskse utfordring kommer fra undertegnede. Årets nykommer, Rumer, oppfordrer oss til å ta det sakte/rolig. Hva passer bedre i en sommermåned som juli? Klarer du å ta et bilde inspirert av musikken eller videoen? Oppgave 4: Aldrig saa man slig en Sommer! Man kan lure på om det er denne sommeren Halvor Heyerdahl tenkte på. For foreløpig har sommeren vært ikke helt som den pleier. Bedre for noe, verre for andre... edit: Utvidet til å gjelde Juli + August. Samt lagt til en ekstra oppgave. Endret 20. juli 2011 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Da er også bildetråden på plass. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 DENNE gangen! DENNE gangen... 1 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 ...trur eg? Hva med å skrive hvor lenge avstemningen er åpen også i bildetråden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 ...trur eg? Hva med å skrive hvor lenge avstemningen er åpen også i bildetråden? Det skal kjeg legge inn. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg er redd jeg har sagt det en rekke ganger før, men denne gangen skal jeg ikke glemme denne utfordringen, og jeg skal klare å levere tre stk bilder Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig lite aktivitet om dagen .... Er det en ide å la denne gå til august? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig lite aktivitet om dagen .... Er det en ide å la denne gå til august? Ja, det kan lønne seg om det ikke trapper opp med aktivitet Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg hadde egentlig glemt denne igjen. Derimot tenker jeg da å ta som ekstra utfording å ikke ha mer en noen få dager å løse denne på. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Veldig lite aktivitet om dagen .... Er det en ide å la denne gå til august? Vel det er jo ferietid så det er nok ikke så mange som er innom forumet, så ikke mange som vet om denne utfordringen. Hvis det ikke blir reklamert for på Akam.no eller andre steder så blir det nok bare "den faste harde kjernen" som leverer som vanlig ;-) Veldig lett å glemme å levere nå om sommeren når det er så mye annet som skjer. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg har rent glemt det. Kan godt la den gå til august for min del. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Hvis ingen protester hardt de neste 12 timene, så lar jeg denne gå til 21. August, men legger på en ekstra oppgave. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvis ingen protester hardt de neste 12 timene, så lar jeg denne gå til 21. August, men legger på en ekstra oppgave. Sikkert like greit å, det er jo så liten aktivitet nå i ferien. Tror de fleste er enig i det :-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 I morgo, i morgo - men ikkje i dag. Fint for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg