ehauger Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nå ser jeg jo selvfølgelig at jeg ikke er hjemme før sent på innleveringsdagen. Spørs om det faktisk blir noe siste runde på meg da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Nå ser jeg jo selvfølgelig at jeg ikke er hjemme før sent på innleveringsdagen. Spørs om det faktisk blir noe siste runde på meg da. Kan godt holde butikken "åpen" til 09:00 den 28. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Må ikke det for min del, altså. Er jo min egen feil at je,g ikke klarer å planlegge. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Må ikke det for min del, altså. Er jo min egen feil at je,g ikke klarer å planlegge. Eller så kan du ta bilder og legge inn før du drar noe sted Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel noen uker siden oppgavene ble publisert Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ja, akkurat.var ikke ment som syting. Mer en saksopplysning. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Den er grei; vi kan allikevel si midnatt; det er jo jul Det betyr at det er 29,5 timer igjen til fristen går ut. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Å faen... Glemmeboka... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Blir det månedens utfordring i 2012 også? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Blir det månedens utfordring i 2012 også? Jeg trenger en pause, men hvis noen andre er interessert i å fortsette, så er dere velkommen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det blir tatt opp til vurdering i hodet så snart jeg har fått litt mer søvn. Men i så fall kommer jeg til å trenge hjelp med idèer til oppgaver. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Lurt å sove på det. Hjelp til ideer skal det være mulig å stille opp med. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 En stor takk til Tom, og til de som har hjulpet med idéer - for innsatsen i fjor! Til tross for veldig varierende deltagelse har det vært morsomt, interessant og lærerikt å være med på Godt nyttår folkens. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har litt lyst til å videreføre dette. Syns det var moro, selv om jeg ikke fikk vært så aktiv som jeg ønsket å være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Da har jeg en liten overraskelse. For noen måneder siden spurte jeg @Aetius om ikke Akam-redaksjonen kunne stille med noen premier her. Han svarte at de hadde noen ting liggende som kunne deles ut. Tilsammen er det fem ting som skal gis bort. Siden det var mitt forslag så er det jeg som har blitt ansvarlig for å hanke inn addresser og fordele premier. Mitt forslag er at 1. plass får 2 ting som blir valgt ut tilfeldig. Andre og tredje plass får en ting hver og så synes jeg Tomsi42 bør få en ting som takk for at han har stått på og arrangere dette i hele år. Er det noen som har noen innvendinger på dette? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Det var en fin overraskelse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har tre ideer igjen, så jeg kan stable på beina en 2012 utgave. Men da vil jeg ha to kollegaer som kan alternere, slik at jeg slipper å måtte ordne dette hver eneste måned. Hver tredje går greit. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det var en fin overraskelse. Ja all ære til tomsi42 som har stått på og oppmuntret oss til å levere inn og vært positiv uansett hvor få som har vært med. Takk Og godt nyttår alle sammen! (litt sent men...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har tre ideer igjen, så jeg kan stable på beina en 2012 utgave. Men da vil jeg ha to kollegaer som kan alternere, slik at jeg slipper å måtte ordne dette hver eneste måned. Hver tredje går greit. Jeg og azathosk ble akkurat enige om at vi kunne dele på det og ta annenhver måned. Men vi kan gjerne dele på det alle tre for min del. Ellers sier jeg takk for stemmene og gleder meg til nytt år med nye utfordringer her. Håper vi klarer å få med enda flere i år. Og så synes jeg Tomsi fortjener skryt for å dra i gang dette og holde det gående, i tillegg til alt annet på akamforumet. Hva hadde akamforumet vært uten Tomsi? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg og azathosk ble akkurat enige om at vi kunne dele på det og ta annenhver måned. Men vi kan gjerne dele på det alle tre for min del. Det høres ut som en god plan - i morgen lager jeg en ny hovedtråd for 2012 og januar-utfordringen. Og har dermed brukt opp alle ideene som var igjen ... Skal vi være mer strenge på datoer og tidspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg