Aksel114 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ser ut til og være lite liv her på denne delen av forumet, men jeg prøver like vel fikk en samsung galaxy s til jul. igår (nyttårsaften) hadde jeg dress på meg, og mobilen lå i indrelommen. tok en jakke over da jeg skulle ut. måtte opp noen trapper og i det jeg skulle opp trappene, falt mobilen min ut fra lommen og skjermen ble knust. går dette på garanti? var kanskje dumt spm. tviler strekt på jeg får fiksa noe gratis. hvor mye tror dere det koster med reprasjon? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dette vil nok dessverre ikke være dekket av hverken garanti eller reklamasjon. Det du kan sjekke opp i er om det kan dekkes av innbo eller reiseforsikring. Evnt andre forsikringer du skulle ha eller ha knyttet til telefonen. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 :/ takk for svar har du noen som helst aning på hva ny skjerm vil koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå