Munty Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Heisann. For noen måneder siden kjøpte jeg et par 2TB-disker som jeg skulle sette speilet. Jeg fikk bare feilmeldinger opp, og jeg trodde at harddiskene var ødelagte så jeg la de til siden og glemte de. I går prøvde jeg å gjøre det samme med to 1,5TB-disker og akkurat samme feilmelding kommer opp. Jeg tenker at det nesten er umulig at alle de 4 harddiskene er ødelagte, så det må være noe feil i Windows... Tror jeg. Har lagt ved feilmeldingen som kommer opp når jeg prøver å formatere det speilede oppsettet. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Hva slags kontroller sitter de på? Endret 1. januar 2011 av Professor Farnsworth Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Rett på hovedkortet som er Gigabyte X58A-UD7. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg vet ikke hvor du har koplett diskene dine på, men: -kontroller de er tilkoplet må være i raid mode -create gjerne den raid type du ønsker fra controllerens consoll, eneten fra bios eller fra i windows. I windows diskbehandling --- create først at volume , for så å formatere ettrpå. Also først array deretter volume og partitionering. Ellers det er å følge GA bruksanvisninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå