AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg lurer på om det er noen som kan om krampe eller senestrekk her? For jeg har hatt mye av det i fingrene, hvis de blir kalde og/eller hvis jeg bruker dem mye, som når jeg skriver. Tror ikke jeg klarer å skrive 4-5 linjer en gang før jeg får krampe. Det er veldig ekkelt også når fingrene knyter seg i hop, når jeg får krampe. Krampe/ senestrekk er det veldig mye av i familien, leddgikt også, men har fått sjekket at det er ikke leddgikt. Er dette en høvelig grunn for å få legeerklæring på å skrive på pc i timene på skolen? Jeg bare lurer Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Siden du bare klarer å skrive 4-5 setininger før du får "krampe" så kan det være lurt å kontakte lege. Hvis du spørr legen da så kansje han kan skrive under på en lappe til lererane dine om at du skal få bruke data i timen. Du må huske at lærera ikke trur mye på om du sier at du skal få bruke data i timen så det er lurt at du får legen til å skrive under på en lappe. kort sagt anbefaler lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå