jimbo696 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei. Jeg skulle oppgradere min samsung wave, men dette måtte jo selvfølgelig skjere seg... Nå står mobilen i oppgraderings modus. Nå får jeg ikke på mobilen, det er bare bilde av en mobil og en data med ett utropstegn i midten?? Prøver og koble mobilen til pc men kies finner ikke mobilen.. Kunne virkelig trengt hjelp.. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Auda. Jeg har ikke vært SÅ uheldig med min, selv om jeg sleit med oppdatering også. Hvis du har prøvd å ta ut batteriet og restarte, og det ikke får den opp og gå, vil jeg tro du må følge anvisningene i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1203762&view=findpost&p=16203180 , men les litt videre (og kanskje før) i den tråden så du får litt "oversikt". Lykke til. Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Funka fint og flashe den. med mulitiloader. men finner ikke den rette versjonen, får ikke norsk meny og sånn:( Men det kommer vel sammen med den nye versjonen(1.2) som kommer sikkert. Har fremdeles(1.0.2) Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Men hvis noen der ute veit om ett sted jeg kan laste med en versjon som er norsk dansk, svensk osv så hadde jeg blitt lykkelig:) Ta en titt på denne liken: http://www.samsungwaveforum.com/samsung-wave-updates/all-firmwares-s8500xx***-download/ Der står det i forklaringa at XB er Norsk, Svensk, Dansk osv... Men finner ingen steder de har noen versjon som heter noe med XB?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) S8500XXJI5 with Nordic countries CSC Fungerer med multiloader Endret 3. januar 2011 av HellMate Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 S8500XXJI5 with Nordic countries CSC Fungerer med multiloader Får du norsk meny og sånn med den versjonen? Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Jepp Da får jeg prøve den vettu;) Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå