guttorm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Som spiss par må Torres lære seg å spille til Ngog, det er ikke sånn at han alltid trenger prøve å lure 3 man alene, selv om han gjøre det ofte når han er i form. Nå er han ikke alene, og bør bruke støtten som finnes rundt ham. Det ville gjort både ham og N`Gog bedre. Gerrard syter på N`Gog for at han ikke får ballen, men når han får den så blåser han den bare utefor alikevell, er det N`Gog eller Gerrard som er spiss. La N`Gog avgjøre hva som skal skje med ballen. Herlig å ha Maxi tilbake i dag, hvorfor spilte ikke han mot Wolfs? Fuck off Roy! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nei fytti katta, la heller Gerrard få ballen i 9/10 tilfeller før Ngog. Gutten eier ikke kraft i skuddet. Og jeg sa hva jeg mente om torres tidligere, men Ngog burde også lære seg å spille på det enkle i flere tilfeller, Gerrard kunne lett ha scora om han Ngog hadde opna øynene og sentra 45 når gerrard sto alene. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kraft er ikke alt. Nå tenkte jeg først og fremst på mellom Torres og N`Gog da, de kunne lett ha finta ut keeper ved flere anlendinger. De må bare bruke dem, og det er ofte Torres som er nøkkelen. Litt av det samme med Babel, når man kjører 4-4-2 må man bruke mulighetene det gir/man har. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 De er perfekte sammen! Håper ikke Roy får sparken! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Som spiss par må Torres lære seg å spille til Ngog, det er ikke sånn at han alltid trenger prøve å lure 3 man alene, selv om han gjøre det ofte når han er i form. Nå er han ikke alene, og bør bruke støtten som finnes rundt ham. Det ville gjort både ham og N`Gog bedre. Gerrard syter på N`Gog for at han ikke får ballen, men når han får den så blåser han den bare utefor alikevell, er det N`Gog eller Gerrard som er spiss. La N`Gog avgjøre hva som skal skje med ballen. Herlig å ha Maxi tilbake i dag, hvorfor spilte ikke han mot Wolfs? Fuck off Roy! N'Gog var jo ræva i dag. Skuddene hans er jo så halvhjertet at jeg får vondt av at han i det hele tatt prøver. I tillegg lå han konstant alt for langt bak til å være noen støtte for Torres. Etter kampen i dag har jeg blitt sikker på at jeg heller vil se Babel som spiss sammen med Torres. Noen som vet noe om skaden til Meireles? 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Synes N'Gog var veldig svak i dag selv, Torres heller ikke veldig imponerende, bare så det er sagt. Det som irriterer er at Torres ofte får ballen ute på kantene, eller feilvendt med mann i rygg midt i banen, og i de situasjonene er han langt fra best. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skulle også til å kommentere det - Torres får alt for lite spill sentralt, der han hører hjemme. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Derfor burde vi kanskje spille 4-2-3-1.. Med Gerrard/Torres komboen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Derfor jeg gjerne har lyst til å se Meireles-Lucas på midten og Gerrard i en friere rolle like bak Torres. Da tror jeg vi har best forutsetninger for å få ut det beste av spillerene vi besitter pdd. hvertfall de sentrale. @Smågal - Kloke hoder tenker likt Endret 1. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er helt klart at det må kjøpes en spiss til i januar, noe som også var helt klart i sommer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er det det? Torres er en utmerket spiss når han er i form.. Da får vi heller kvitte oss med n'gog og kjøpe en erstatter for ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mente selvfølgelig at vi trenger å kjøpe en spissmaker til Torres. Såppas regnet jeg med folk forsto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå