Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool v Bolton

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deeeeeeeeeeeelicious. Gerrard er faen meg så jævlig top notch. Savner bare kanonskuddene istendfor de kjedelige plasseringsforøska. Den 50 meters pasningen med utsiden av foten til Kuyt, jizzzzzz.

Men Torres er fortsatt ei fitte, sentrer aldri og har like dårlig touch som Kuyt. Men herlig mål.

Lenke til kommentar

Fantastisk. Skulle ønske det var denne jeg så og ikke Wolves kampen på Anfield. Etter å ha sett det siste målet er jeg helt sikker på at det ikke var offside av den veldig enkle grunn at Maxi ikke var nær ballen. Så må nå Mancs fansen få si hva de vil :p

Lenke til kommentar

Tror den traff Elmander sist, så da er det ikke offside. Var vel noe sånt gutta i studio sa også.

Kun United som fikk dommerhjelp i dag. :)

Som jeg sa, det var ikke offside. Hvordan du får det dithen at United fikk dommerhjelp idag, dårlig forsøk på å provosere. Kanskje noen andre biter på.

Lenke til kommentar

Herlig med en arbeidseier igjenn. Jeg sa til dama når jeg såg lagoppstillingen at dette vinner vi, hun så Tottenham samtidig. Veldig fortjent seier, så ikke mye til det gode laget Bolton har vert.

Når man sammenligner denne kampen mot Wolves så er det som natt og dag. Bevegelse, løp, lure passninger. Det eneste som ikke sitter er skudd og enkelte tuch, spesielt fra Torres.

Herlig å se hvordan Lucas og Kuyt jobber.

Mye må forsatt rettes på, men dette var flere steg i riktig retning. Aurelio roter det til nok en gang på back, jeg er ikke overasket.

Roy må ut, men dette var en god trøst etter en forferdelig Wolfs kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...