Varmo Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Tror nok at de fleste Liverpool supportere vil konkludere med at dette var en god kamp med arbeidsvilje, men at den hadde en jævelig bitter ettersmak NOT ME! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 35 000 på tribunen idag..... 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Minner om tidene før Souness fikk fyken, da var det 10.000 ledige seter på Anfield Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 35 000 på tribunen idag..... VERDENS BESTE PUBLIKUM!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Mange fyllesjuke Scousere i Liverpool ikveld. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 RH 'even at 1-1 i wouldnt of been dissapointed because we played very well' Mannen er for gammel til å lede en klubb. Har rabla helt for fyren dette året. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har rabla helt for fyren dette året. Han står med en seier på en kamp i år. Hva forventer du? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 NEINEINEI! Nå må fyren få sparken! Dette går ikke, Roy! Som manager for Liverpool skal man ALDRI være fornøyd med uavgjort... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Deeeeeeeeeeeelicious. Gerrard er faen meg så jævlig top notch. Savner bare kanonskuddene istendfor de kjedelige plasseringsforøska. Den 50 meters pasningen med utsiden av foten til Kuyt, jizzzzzz. Men Torres er fortsatt ei fitte, sentrer aldri og har like dårlig touch som Kuyt. Men herlig mål. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fantastisk. Skulle ønske det var denne jeg så og ikke Wolves kampen på Anfield. Etter å ha sett det siste målet er jeg helt sikker på at det ikke var offside av den veldig enkle grunn at Maxi ikke var nær ballen. Så må nå Mancs fansen få si hva de vil Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud? Tror de fleste er enige i at det ikke var offside når de fikk se reprisen fra 12353 forskjellige vinkler, såg dog veldig ut som offside før man fikk sett situasjonen i reprise. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Tror den traff Elmander sist, så da er det ikke offside. Var vel noe sånt gutta i studio sa også. Kun United som fikk dommerhjelp i dag. Endret 1. januar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Virker ganske fair den scoringen, ja... Ser ikke ut til at det er offside! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tror den traff Elmander sist, så da er det ikke offside. Var vel noe sånt gutta i studio sa også. Kun United som fikk dommerhjelp i dag. Som jeg sa, det var ikke offside. Hvordan du får det dithen at United fikk dommerhjelp idag, dårlig forsøk på å provosere. Kanskje noen andre biter på. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herlig med en arbeidseier igjenn. Jeg sa til dama når jeg såg lagoppstillingen at dette vinner vi, hun så Tottenham samtidig. Veldig fortjent seier, så ikke mye til det gode laget Bolton har vert. Når man sammenligner denne kampen mot Wolves så er det som natt og dag. Bevegelse, løp, lure passninger. Det eneste som ikke sitter er skudd og enkelte tuch, spesielt fra Torres. Herlig å se hvordan Lucas og Kuyt jobber. Mye må forsatt rettes på, men dette var flere steg i riktig retning. Aurelio roter det til nok en gang på back, jeg er ikke overasket. Roy må ut, men dette var en god trøst etter en forferdelig Wolfs kamp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Neville skulle hatt et soleklart rødt kort, og straffe i mot. Dommeren så det tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Var digg å se Agger i aksjon igjen i dag. Litt rusten i noen få situasjoner, men ellers veldig kontrollert og bra gjennom hele kampen. Håper han få flere sjangser fremover. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Var absolutt ikke herlig å se hverken Lucas eller Kuyt i dag. Begge var balle og Lucas sløsa tidenes sjanse. Kuyt er bare Kuyt, ødelegger sikkert 100 angrep og bidrar med 1 bra innlegg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er redd Agger bare spiller pga salg. Da fikk du ikke med deg alt smågal, jeg er mye mer skuffa over egoisten Torres enn Kuyt og Lucas til sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå