Jefe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kevin Davies hadde også en i førsteomg. Kuyt var borti ryggen hans og han slang seg så lang han var. Godt at vi vinner, selv om det var langt fra pent og Hodgson sitter kanskje tryggere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Uten tvil! han er ikke god nok som manager! Håper styret allerede har bestemt seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Flott at Roy kan avslutte Liverpool-karieren med en seier. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skal bli spennende å se målet Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da har du noe å se frem til Limbeck, eller ikke... Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Men for et første mål av liverpool Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 DIGG Som de sier i studio nå, vi skal ikke styre klubben på enkeltresultater. Hvis Hogdson er på vei ut, så skal ikke dette forandre på noe uansett. DIGG Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Si meg, er det bare når det går dårlig det er Hodgson sin feil? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Si meg, er det bare når det går dårlig det er Hodgson sin feil? Har det blitt sagt noe annet? Ingen som vil beholde Hodgson, alle jubler over seier, men sier Hodgson må bort. Ta deg en bolle å legg deg. Er leggetid for sånne som deg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Poenget er at Hogdson ikke er god nok, og en seier mot Bolton forandrer ikke det. SKØNN DET DA LIMBO!!! Endret 1. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da har du noe å se frem til Limbeck, eller ikke... Hva? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det var ikke offside nei, men gud så heldige at Fulham ikke scorte der 7sek før slutt Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nei, men det virker som om han må være 1 kamp fra å få sparken før han gjør noe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Si meg, er det bare når det går dårlig det er Hodgson sin feil? Har det blitt sagt noe annet? Ingen som vil beholde Hodgson, alle jubler over seier, men sier Hodgson må bort. Ta deg en bolle å legg deg. Er leggetid for sånne som deg. Nei så søt du er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det var ikke offside nei, men gud så heldige at Fulham ikke scorte der 7sek før slutt Ja, om Fulham hadde entret banen og scorte hadde jeg spist hatten min. Nei, men det virker som om han må være 1 kamp fra å få sparken før han gjør noe Liverpoolstyret er ikke idioter, de gjør ikke handlinger ut av enkeltprestasjoner. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hehe, jeg blingsa stort der. Satt akkurat å leste fulham når jeg skrev det, så ble bare automatisk det. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tror nok at de fleste Liverpool supportere vil konkludere med at dette var en god kamp med arbeidsvilje, men at den hadde en jævelig bitter ettersmak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Håper ingen Liverpool-supportere konkluderer med akkurat det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Si meg, er det bare når det går dårlig det er Hodgson sin feil? Har det blitt sagt noe annet? Ingen som vil beholde Hodgson, alle jubler over seier, men sier Hodgson må bort. Ta deg en bolle å legg deg. Er leggetid for sånne som deg. Nei så søt du er Takk, hørt det mye før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå