GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Må si jeg savner forsatt de kanonskuddene fra Gerrard fra 15-20m Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bare jeg som dør litt inni meg hver gang komentatoren sier navnet Alonso? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Feel the flow lissom... God stemning? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Helt klart. Under Roy virker det som om laget ikke vil ta initiativ til noe annet enn å dasse rundt... En del av meg håper på tap i dag, slik at managerbyttet blir mer sansynlig. Med seier i dag klarer vel Roy å holde det flytende i noen dager til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Håper aldri på tap for liverpool, uannsett situasjon. Roy får fyken uannsett. Sett ballen i mål da, Liverpool!! Endret 1. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Han burde hatt fyken for flere kamper siden. Han burde strengt tatt ikke vært ansatt. Frykter at vi ender opp med Rijkaard i stedet :/ Mot bolton bør vi vinne hver gang, særlig med så mye klabb og babb som det er i boltonforsvaret Gerrard: ballen skal i mål, ikke på tribunen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gerrard mot Torres igjen. Jeg elsker den komboen der! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg får frysninger av å se Gerrard sende perfekte langpasninger over banen med utsiden av foten Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Han har det med å legge superpresise pasninger.. Gjorde det sist jeg var på anfield, men det er to år siden.. Da var samspillet mellom ham og torres perfekt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 FOR-FUCKINGS-TJENT! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 På overtid ja. Offside på Cole også, faktisk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Offsidemål. Lucky bastards. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Heldige liverpool der gitt, selv om det er fortjent. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ROY HODGON KAN FAEN MEG IKKE PUSTET LETTET UT... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Offside. Med mindre ballen går fra forsvareren? Uansett, på tide dere har litt flaks her også... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer Liverpool fans, endelig^^ Hilsen United supporter 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 JAHURRAFOROFFSIDEMÅLSOMBLIRGODKJENT! Fantastisk artig Men Roy må allikevel VEKK! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Stevie G med dive, hahaha. 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer med å forlenge med Roy. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 JADDA! HERLIG! Etter å ha sett reprisen 140 ganger så er jeg ikke sikker på at den gikk innom Maxi. Håper for guds skyld at 1 enkelt kamp mot Bolton ikke kan veie opp for en jævlig elending 1 halvdel av sesongen. Hodgson skal forsatt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå