GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Lucas imponerer igjen. Idiot Torres! Endret 1. januar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Liverpool viser gode takter(sett fra 2010-sesongen) og viser noe som jeg ikke har sett fra liverpool på lenge: BEVEGELSE. Så selfølgelig netter Bolton på den ene sjansen sin, og selvfølgelig på dødball.Godt at det ikke gjorde det jeg fryktet, nemelig at laget blir helt demoralisert. Lucas og Maxi burde ha stått med mål. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg gleder meg til ny manager, jeg... Ingenting vi gjør i dag stemmer. Hva driver forsvaret med på dødballen? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nytt anker i studioet? Hahaha Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ser ut som at jeg tjener meg en 200-lapp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Poeng mot Bolton var vel for mye å håpe på. Satser på at Hodgson får fyken nå da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nå får vi sett hva Hodgson kan få til under press. Han ligger under til pause, mister mest sansynlig jobben vis han taper ikveld. Da BØR han få til noen holdningsendringer i pausen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det eneste positive nå for tida er at Hodgson kommer nærmere og nærmere utgangsdøra på Anfield. Tipper han er ferdig i løpet av kort tid om vi taper i dag også. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dette er faktisk beyond latterlig nå. Jævlig trist for nå forsvinner go'hoggy :/ 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Taper vi idag, så må journalistene endre forsiden før avisa går i trykkeriet til "HODGSON ER FERDIG I LIVERPOOL". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Er som jeg sa, endelig har liverpool bevegelse i laget, og da blir det mål! regner med at Roy er ferdig selv med seier idag. Endret 1. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvem som sa at Torres hadde mista touchen? Den avslutningen var det klasse over. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Endelig. Ble litt sur når jeg så hvor glad Hodgson ble. Dra til helvete. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvert mål er med en bismak mtp Hodgson sin glede, å gjerne får lengre tid i trenerstolen.... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nettopp, grunnen til at jeg er usikker på om jeg skal være glad eller lei meg over målet. Rar tanke egentlig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Se der, ja! Blaff av gammel storhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå