Gå til innhold

Slot-in dvd brenner for stasjonær pc.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av grunnene er at slot in ikke kan ta disse små platene som enkelte bruker for drivere som har vært populære å bruke ellers i verdenen.

Til disse må du ha skuffe og var en av grunnene til at slot døde ut av markedet.

Vel, jeg klarte fint å bruke Mini CD i slot in-en på min tidligere Dell XPS M1530.

Endret av KongKake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åja, hehe nå skjønte jeg det. Fant et gammelt cd-rom, Tok å fjernet alt unntatt metall kabinettet. Så fester jeg slot-in drevet i den og fester det hele til kabinettet :)

Men nå kom jeg til å tenke på noe. I og med at slot-in ikke er like bred, vil det ikke da bli veldig stygt å se på ?

vil jo bli en glipe på et par cm ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det du linket til der er utelukkende kun ramma som monteres i en vanlig 5.25" slot hvor en vanlig DVD spiller ville ha vært montert. I ramma må man så montere en slim DVD spiller etter eget ønske. Hastigheten og funksjonalitet vil da være avhengig av den DVD spilleren du velger. Men det kommer som sagt i tillegg.

Lenke til kommentar

Hvor brede og høye er de helt nøyaktig ?

Det står 12.8cm X 1.3cm, men er det helt nøyaktig ? Kan jeg kutte kabinettet til disse målene og at det passer helt perfekt ?

Ser også at det står på PS:

DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM - 5.25" x 1/6H (Slim Line)

Hva menes med det ?

Og angående skrive og lesehastighetene til denne dvd-brenneren, er det mye tregere enn en vanlig dvd-brenner ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...