Delvis Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Må ha ny vaskemaskin. Noen som har greie på det, hvilket merke som er bra osv? Den kommer til å bli rimelig lite brukt(stort sett enmannsbruk). Sånn i utgangspunktet ser jeg for en pris rund 5000 +/- Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Lurer på om denne kan være ok? Siemens hos Elkjøp Synes jeg har hatt bra erfaringer med Siemens av andre ting (holder lenge) Når det gjelder dette med januarsalg: Må man gå i butikker for å få det? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Vaskemaskinreparatører anbefaler ofte AEG, og slakter Candy og Whirlpool. Endret 3. januar 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Vaskemaskinreparatører anbefaler ofte AEG, og slakter Candy og Whirpool. Ja har også hørt en del positivt om AEG. Bosch har jeg også hørt lovord om, men det var mer før. Har Whirlpool frys/kjøleskap og har vært svært godt fornøyd med da. Har fungert knirkefritt i 16 år. Men det blir kanskje noe annet med vaskemaskiner? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Her i huset har vi alltid hatt Electrolux og Miele. Vi har blant annet en 15 år gammel vaskemaskin fra Miele, og den går som juling. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) "VASKEMASKINER Miele holder stand som mest pålitelige vaskemaskinmerke, fulgt av Bosch og Zanussi/ Electrolux. " Står det på TV2 sin testside Ja tror nesten jeg går for denne hos Lefdal. Den er kr 1440 billigere der enn akkurat samme hos Elkjøp. Endret 3. januar 2011 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå