connect Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei, Hvordan kan man laste opp et bilde på en hjemmeside igjenom et html-interface på hjemmesida... Jeg vil videre at et script skal konvertere bildet i to oppløsninger (et til preview og en link derifra til bildet i en litt større oplløsning), og legge en link til det og noen flere bildet i en ny side med en enkel overskrift.. derreter vil jeg få laget en link til denne nye siden i en side annen side.. Siden det skal brukes i er en bilselger som vil legge ut bilder av bilene sine, og jeg er litt lei av å måtte konvertere/legge ut bildene manuelt etter hvert, så jeg tenkte det var lurt å lage noe slikt så han kunne gjøre det selv. Foresten må passordbeskytte uploadinga, osv. Om du vil vite litt mer om hvordan siden er, så kan du se den her: http://lilleraanesbil.cjb.net (designet er ikke ferdig, men det skal jeg gjøre når alle grunnlegende funksjoner er på plass) lar dette seg gjøre, noen som kan gi meg litt hint om hvordan det kan gjøres.. jeg trenger litt starthjelp uallefall (burde denne posten vært i PHP-seksjonen mon tro) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvis din server støtter PHP så anbefaler jeg et script som heter Gallery, kort og godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå