PzMan Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Beklager hvis tittelen på tråden er lite informativ men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg om problemet jeg har. For fire år siden lagde onkelen min en arbeidsbord for meg og denne har nå både en stor sentimental og praktisk verdi for meg. Hvilken tresort som er blitt brukt vet jeg ikke men det kan jeg finne ut av. For et år siden flyttet jeg til en ny leilighet og etter flyttingen begynte det å danne seg to store sprekker i bordplaten som går tvers gjennom platen og er ca 40 og 50 cm lange. Jeg skjønner at jeg en gang i fremtiden vil måtte bytte hele bordplaten eller fikse den på en eller annen måte men jeg er interessert i å få vite hvorfor disse sprekkene oppstod i første omgang. Det kan kanskje være irrelevant men jeg vil også nevne at bordplaten stod i en carport to dager før den ble flyttet til den nye leiligheten. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Endringer i luftfuktighet får tre til å utvide seg / trekke seg sammen. Dermed kan sprekker oppstå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvordan er bordplaten overflatebehandlet? Lakkert, oljet, beiset? Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Hvordan er bordplaten overflatebehandlet? Lakkert, oljet, beiset? Bordplaten er lakkert men kun på oversiden. Undersiden er lakkert kun ved kantene av platen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå