Gå til innhold

AMD DURON 1200MHZ overklokking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


mistercartman skrev (2002-02-01 18:43):

Hadde en 900mhz anda stepping Duron som tok kvelden og jeg investerte da i en Duron1200. noen som veit hvordan denne er til overklokking?L1 punktene er nå oppe i 5 isteden for 4 på duron900. Er det noen som har erfaring med denne prosessoren? Håper noen kan hjelpe meg.


 

Jeg har denne prosessoren, jeg har denne er låst opp, dette gjorde jeg uten å se noen guider osv, hadde litt problemer med å få ortnlig kontakt på L1 bryggene med vanlig blyant så jeg gikk over til strømledene lakk :smile: Da funket alt fint etter å ha satt sammen de 5 punktene til de andre 5. Deretter var multiplier osv fritt fram:) men prosessoren ville ikke mere enn 1333MHz, litt små sur prøvde jeg litt andre innstillinger å kom fram til at 7*185=1300MHz var den beste innstillingen, dette var med ganske aggresiv timing på rammen. La ikke merke til at det var 5broer ettersom jeg bare hadde hatt Tb og xp prosessor der er jo det vanlig.

 

Prøvde å kjøre reserveprosessoren med anda stepping på 900MHz der er det bare 4L1 kontakter, denne fikk jeg ikke lengere en 1133 til min store fortvilese etter å ha lest hvor langt man hadde kommet med en duron 800 her på ok.no :smile:

 

My spec:

Volt: Vmem: 2.85 Vio: 3.65 Vcpu: 1.85

Twinmos PC2700 tt activ coling

Abit Kr7A raid

Morgan Duron 1.2 :smile:

Gf2 gts 200@220 og 333@420

3dmark 2001 score 4600poeng.

47grader maks med åpen sidedør på aopen hx45 og taisol med kobberinnlegg, monterer vannavkjøling nå, så da blir det nok andre boller:)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...