Gå til innhold

Prøveversjon av Win 7 til en 2-3 år gammel laptop

Anbefalte innlegg

Min datter har en 2-3 år gammel laptop med Win Vista på. Vi vil gjerne prøve Win 7 på den i en periode før vi kjøper en lisens.

Om hun er fornøyd med Win 7 så kjøper jeg en lisens, men er hun ikke fornøyd med denne laptopen med Win 7 på så kjøper jeg en ny laptop til henne og tar denne gamle å legger inn Linux på den og bruker den selv.

Så, noen som vet hvor jeg kan laste ned en prøveversjon av Win 7?

Takk.

K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen måte å lovlig laste ned noen prøveversjon av Windows 7 lengre...den muligheten gikk ut i 2009.

MEN som alltid finnes det unntak, som "IT Pro" kan du kan du laste ned 90 dagers Windows 7 Enterprise versjonen direkte fra Microsoft.

Husk at du må svare at du er IT pro eller høyere, ellers får du ikke lastet ned.

Om ikke du har lyst til det, kan du bruke en hver Windows 7 plate noen du kjenner, familie etc har, og så bare ikke skrive inn produktnøkkelen. Da har du 30 dagers "prøveversjon".

Men som BlueEagle sier, kjører den Vista kjører den garantert Windows 7, og en del raskere også, så lenge dere formaterer pcen og tar en "clean install". Husk backup etc før dere starter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...