KeyanZa Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Hvor laster dere ned filmer? Vet der er mange sider der du kan laste ned det aller nyeste filmer, tv serier osv. Betaler en månedlig pris og kan laste ned masse. Helst der det kan være mulighet å finne tegnefilmer alla toy story 3 med norsk tale osv Eneste jeg vet om er easynews.com men er litt usikker på om jeg skal starte en konto der. Hvilke sider anbefaler dere? Noen som har erfaring med TheMovieDownloads.com ?? Endret 1. januar 2011 av spaceway Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skal du ha gratis elr vil du fortsette å betale? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 vis der er gratis som er bra og uten virus osv så er jo d flott Jeg betaler ingen plasser nå, etter som jeg nå bestiller tv-serier fra amazon.com eller cdon.no. dvd leier jeg i video butikk..... D jeg leter etter er plasser som du kan laste ned filmer, tv-serier. (helst med sub, engelsk) ekstra pluss vis der finnes noen barnefilmer med norsk tale. men er ikke et must. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 www.thepiratebay.org, pass på hva du laster ned, se på filstørrelsen og hva som er normalt til en film. Mange filmer er med hd-oppløsning og teksta på enten svensk eller engelsk. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 www.thepiratebay.org, pass på hva du laster ned, se på filstørrelsen og hva som er normalt til en film. Mange filmer er med hd-oppløsning og teksta på enten svensk eller engelsk. den bruker jeg ikke, alt for mye virus der inne. Men takk for tipset noen andre tips her folks? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Du leter etter nettsider som lar deg laste ned (vanligvis kostbare) filmer gratis. Så vidt jeg vet er det ingen lovlige måter å gjøre dette på. Selv om du betaler for medlemskap på f.eks. Easynews eller Giganews (som jeg bruker) er det ikke lovlig å laste ned filmer, musikk og den slags. Det er ikke akkurat det du er ute etter, men har du hørt om, eventuelt prøvd, Voddler? Innlegg med linker til piratnettsider (som piratbukta) og lignende vil bli slettet. Endret 1. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Du leter etter nettsider som lar deg laste ned (vanligvis kostbare) filmer gratis. Så vidt jeg vet er det ingen lovlige måter å gjøre dette på. Selv om du betaler for medlemskap på f.eks. Easynews eller Giganews (som jeg bruker) er det ikke lovlig å laste ned filmer, musikk og den slags. Det er ikke akkurat det du er ute etter, men har du hørt om, eventuelt prøvd, Voddler? Innlegg med linker til piratnettsider (som piratbukta) og lignende vil bli slettet. Har ikke prøvd voddler, skal sjekke hva det er for noe. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som har erfaring med TheMovieDownloads.com ?? Virker bra, kanskje litt dyrt i måneden.... Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Disclaimer: This website has no affiliation whatsoever with the owner of this software program and does not re-sell or license software. All software is freeware and/or shareware with the understanding that the user may need or want to pay for it later. Membership is for unlimited access to our site's resources. We provide an organized website with links to third party freeware and shareware software, technical support, tutorials and step by step guides. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 TPB all the way. Har aldri fått virus derfra. Bare å passe på å laste ned fra de kjente gruppene så er det ikke noe problem. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå