RasmusKRiis Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vanskelig å velge ut ett bildet, men jeg er ganske fornøyd med dette: Noen fler bilder 4 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har ikke lagt inn alt for mange bilder, men er fornøyd med dette. Med dette på 2.plass 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Denne fra aprilfesten er jeg mest fornøyd med fra 2010: 3 Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Lauparen by K.Sund, on Flickr Dette må ver eit av dei fem eg blei mest fornøgd med ifjor. 3 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Har ganske mange jeg er fornøyd med fra 2010. Plukker et fra nyere tid: Helgelandsbrua Runner ups! Pottitbonden Sint Hav Finnvik Finnvik2 Hidden I Matfatet Solblomstflue Kaifiske Flåte Finntroll på Inferno 2010 Jørgen Munkeby på Inferno 2010 The Kovenant på Inferno 2010 Mongo Ninja Et lite knippe der. Er når jeg ser tilbake, mere fornøyd enn jeg hadde trodd med 2010. Endret 15. januar 2011 av KSolfjeld 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Det var ikke lett å velge. Har egentlig ikke tatt så mye bilder. Og kjøpte i i tilegg kamera i starten av sommeren. Men valget falt på dette : Bildet er fra uke 50 utfordringen. Selv kom jeg meg ikke igjenom hele uka.. Men fikk meg et bilde jeg ble veldig fornøyd med. Her er et lite knippe til med bilder som jeg har lagt ut i år, som jeg er fornøyd med. Endret 9. januar 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Veldig mye bra som er samlet i tråden til nå, synes jeg. Det er vanskelig å finne årets beste, men det som jeg har fått mest tilbakemeldinger på, her på forumet er "Opel": Bildet ble ganske heftig på en utskrift på 121x60 cm. Andre som jeg er fornøyd med fra 2010: Solnedgang oppi fjellet Robyn på Pstereo 2010 Isformasjon tatt med macro Endret 13. januar 2011 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) En god del å velge i fra fjoråret – mye reisebilder der jeg nok har latt teknisk kvalitet glippe i bytte mot lett utstyr og knappe redigeringsmuligheter, men mange gode minner likevel. Et av favorittbildene er kanskje dette fra Universität Wien: Endret 25. januar 2011 av Euklid Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fantastisk. Har du bildet i høyere oppløsning noe sted? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fantastisk. Har du bildet i høyere oppløsning noe sted? Takk ja har full oppløsning på macén min 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå