ThorU Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) ........ Endret 15. mai 2019 av ThorU Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det får bli dette bilde. Grunnen til valget endte på dette var at det ble fotografert mens jeg hadde ankelen i gips og dermed ikke fikk tatt så mye bilder. Når jeg da fikk til dette håndholdt og stående på en fot, var jeg ekstra fornøyd. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Klar favoritt. Bilete er av besteforeldra mine, på hytta. Dei er godt over 80 begge to, og dette var nok siste gong dei kom seg opp dit. Sjølv om dei har tatt helikopter opp dei siiste åra, blir det ikkje heilt det same om dei berre sit ved bordet heile dagen. Eg syns bilete reflekterer stemningen og folka veldig godt: for eksempel med røykskya som står ut av Besten, som har røyka mykje i alle år. Nest best: 5 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tror dette er mitt beste i 2010: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tatt 30. desember i studio og lagt ut i desember månedstråden; det jeg er mest fornøyd med; helt til neste shoot i det minste. Nydelige mikrodetaljer - øynene ble nesten for perfekte.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg la kun ut 2, TO! bilder i 2010 på forumet. Gjenspeiler vel litt av tiden jeg har brukt på foto iløpet av året. Men valget var ikke vanskelig. ..Kanskje heller allikevel linke til det fulle bildet? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tatt 30. desember i studio og lagt ut i desember månedstråden; det jeg er mest fornøyd med; helt til neste shoot i det minste. Nydelige mikrodetaljer - øynene ble nesten for perfekte.. Takker Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Panorama av Bergen by er nok det jeg er mest fornøyd med fra 2010. Ellers er det bildet som fikk mest god kritikk, samt lagde et par diskusjoner her og der i spoiler sammen med to bilder fra desember, et fra en strand og et annet vinterbilde. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Tror jeg er mest fornøyd med dette. Veldig mye fordi jeg liker Muse! Tatt med en Canon 300mm f/2.8L på 2.8. Endret 3. januar 2011 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Klar favoritt. Bilete er av besteforeldra mine, på hytta. Dei er godt over 80 begge to, og dette var nok siste gong dei kom seg opp dit. Sjølv om dei har tatt helikopter opp dei siiste åra, blir det ikkje heilt det same om dei berre sit ved bordet heile dagen. Eg syns bilete reflekterer stemningen og folka veldig godt: for eksempel med røykskya som står ut av Besten, som har røyka mykje i alle år. Nest best: Har du et større format på det i spoliern? Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 For meg så kunne ikke valget være noe anneledes bildet er ikke blitt brukt tidligere men det forteller at sort er vanskelig spesielt da det er i rørelse hele tiden men tør man altid å stole på Flakksen Kaller det bare Min beste venn Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Bildet jeg ble mest fornøyd med i 2010 og som på en måte brøt en barriere rent personlig, er nok bildet jeg tok av min kjære datter på en grusvei (langt utenfor annen trafikk) i sommer og som jeg vant sommerfotokonkurransen med i lokalavisen. Bilde jeg er mest fornøyd med forutenom dette er et bilde jeg har fått endel skryt av på Pentaxforumet og hos noen av mine venner. Tar det med pga det representerer et veiskille mht redigering av portrettbilder hos meg. Usikker på om jeg har postet det her... Også dette er med min datter som motiv: Endret 4. januar 2011 av Larsenio 4 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg er veldig usikker på hva jeg liker best. Tror det må bli dette: Subway by azathosk, on Flickr Såpass usikker på #2 at jeg ikke helt vil legge noe i noen spoiler. 1 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Det var vanskeligere å velge enn jeg hadde trodd, men jeg tror jeg faller ned på dette: En deilig dag tidlig i juni, men like vel gir de bortvendte personene meg en følelse av at noe ikke stemmer helt. Ellers er det en haug med bilder fra året som gikk, som jeg liker ganske godt: ...men etter juli har jeg knapt nok tatt ett bilde jeg har vært fornøyd med. 1 Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Mange fine bilder her! For min del var nok dette ett av mine beste i 2010. De som har prøvd å ta bilder av kattunger vet hvor mye tålmodighet det kreves for et vellykket skudd =p Tussi by simen kjelsrud, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hmmm.. Det må nokk bli dette tror jeg. Elsker solnedganger Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det var vanskeligere å velge enn jeg hadde trodd, men jeg tror jeg faller ned på dette: En deilig dag tidlig i juni, men like vel gir de bortvendte personene meg en følelse av at noe ikke stemmer helt. Ellers er det en haug med bilder fra året som gikk, som jeg liker ganske godt: ...men etter juli har jeg knapt nok tatt ett bilde jeg har vært fornøyd med. Hahah, står han å.. tømmer tanken? Veldig pene bilder. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Liker dette tidligvårbildet (fra marstråden) best, tror jeg - det skal bli godt når solen begynner å smelte snø igjen: http://www.diskusjon...or P3053406.JPG (Fant ikke ut av hvordan jeg fikk det forhåndsvist, og nekter å laste opp på nytt...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå