Gå til innhold

apple ipod


Anbefalte innlegg

Bestillte en iPod 10-12 dager siden fra apple som jeg ikke har fått, de sendte meg en sånn standar mail at den er underveis og sånt, men den kommer ikke, de har ikke trekt noe penger fra kontoen min heller?

det bestillingsnummeret jeg fikk i den mailen, kan man bruke får å spore pakken på apple sine sider, men da finner den ingen pakke?

 

sendte en mail til dem for et par dager siden, men fikk har ikke fått noe svar? sendte en til nå, er jeg får utålmodig? hmm hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke hører noe fra dem? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar laaaaaaang tid... Når jeg kjøpte 20GBen min tok det 3 måneder:P Da var det riktignok rett etter modellen ble announca så 2 av månedene er venting på produksjon. Men dog. De har sinnsyk etterspørsel (ALLE i USA som har litt penger jogger rundt med iPod i beltet..) så du må nok vente et par uker til. Det du kan prøve er å ringe dem. De er sinnsykt hjelpsomme og gir deg nøyaktig status på ordren din...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm...vuderer å kjøpe en iPod på apple sine sider. Hvorfor er det så stor prisforskjell fra den norske til den engelske sidene? Jeg har familie i USA, så kanskje det hadde vært billigere å bestilt den til dem? Skal besøke de i høstferien eller.no allikevel liksom... Hva lønner seg tro? :shrug:

Lenke til kommentar
Venter på iPod jeg og. Bestilte fra officeline.no den 14/6 og har enda ikke fått den. Nokså surt, nå som jeg skal på ferie om 4 dager og ville gjerne hatt den med :-/ (men det er ikke officeline sin skyld, det er apple som ikke har levert varer til dem)

 

står 2 uker på siden til apple.no Vist ikke jeg får den innen to uker , så blir eg sur :)

Lenke til kommentar
Venter på iPod jeg og. Bestilte fra officeline.no den 14/6 og har enda ikke fått den. Nokså surt, nå som jeg skal på ferie om 4 dager og ville gjerne hatt den med :-/ (men det er ikke officeline sin skyld, det er apple som ikke har levert varer til dem)

 

står 2 uker på siden til apple.no Vist ikke jeg får den innen to uker , så blir eg sur :)

 

koffor bestillte du ipod på offineline.no???? koster mer peng

Lenke til kommentar
hmm...vuderer å kjøpe en iPod på apple sine sider. Hvorfor er det så stor prisforskjell fra den norske til den engelske sidene? Jeg har familie i USA, så kanskje det hadde vært billigere å bestilt den til dem? Skal besøke de i høstferien eller.no allikevel liksom... Hva lønner seg tro? :shrug:

 

fordi på den norske er den oppgitt i nkr og ikke i £ (pund) :p

 

Det er forresten mer mva. i norge

Lenke til kommentar
Tar laaaaaaang tid... Når jeg kjøpte 20GBen min tok det 3 måneder:P Da var det riktignok rett etter modellen ble announca så 2 av månedene er venting på produksjon. Men dog. De har sinnsyk etterspørsel (ALLE i USA som har litt penger jogger rundt med iPod i beltet..) så du må nok vente et par uker til. Det du kan prøve er å ringe dem. De er sinnsykt hjelpsomme og gir deg nøyaktig status på ordren din...

 

Vel, ALLE apple-produktene som du får kjøpt i Europa blir produsert i Irland så jeg tror ikke at det skal ha noe å si hvor mye de blir solgt i usa!!!

Lenke til kommentar
Tar laaaaaaang tid... Når jeg kjøpte 20GBen min tok det 3 måneder:P Da var det riktignok rett etter modellen ble announca så 2 av månedene er venting på produksjon. Men dog. De har sinnsyk etterspørsel (ALLE i USA som har litt penger jogger rundt med iPod i beltet..) så du må nok vente et par uker til. Det du kan prøve er å ringe dem. De er sinnsykt hjelpsomme og gir deg nøyaktig status på ordren din...

 

Vel, ALLE apple-produktene som du får kjøpt i Europa blir produsert i Irland så jeg tror ikke at det skal ha noe å si hvor mye de blir solgt i usa!!!

 

nja, det er bare hovedkontor og lager i Irland

Lenke til kommentar

jeg bestilte min 15 gb versjon med ingravering og fikk 11 dager senere.

bestilte 12 mai, sendt 15 mai, og fikk den på døra 25 mai.

Det syns jeg ikke er så veldig dårlig med tanke på at ipoden måtte nedom tyskland eller nederland før den ankom stavanger.(lurer faktisk på om den ikke var innom oslo og en tur)

Lenke til kommentar
Ipoden til apple produseres i taiwan, deretter blir den sendt etter snatrd til Nerderland eller hva det var, så via DHl eller TNT til deg.

For øyeblikket bergenes opptil 3ukers leveringstid på disse (prduksjonstid)

Hva blir ikke produsert i taiwan da :lol:

Det hadde komt som en bombe hvis ipod ikke hadde blitt produsert i taiwan.

Jeg fikk den som TNT.

Og det tok 11 dager for meg :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...