SeaLion Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva er poenget med den digre Godt-nyttår-banneren øverst på forumet? Selve forumet er nå usynlig på første oppslag. Uansett hva jeg vil lese på forumet ligger dette nå på andre oppslag nedover. Mens den viktigste delen av venstre-menyen fortsatt ligger oppe i første oppslag. De fleste burde være ferdig med fyrverkeriet nå, det bør diskusjon.no også snart være. Skjermdump av første oppslag: 2 Lenke til kommentar
trra Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tenkte akkurat det samme når jeg logget meg på, fjern hele shitten, ser latterlig ut 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 *Høgreklikk* *Blokker innhaldet* *Klikk* *Profit* 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 *Høgreklikk**Blokker innhaldet* Fungerer ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Installer Opera. Eventuelt blokker http://www.amarasoftware.com/flash-animations/* Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Om du bruker FF så funker Addblock pluss til det. Men hva er vitsen, den blir borte mest sansynelig i løpet av dagen. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Eventuelt blokker http://www.amarasoftware.com/flash-animations/* Jeg har blokkert http://www.amarasoftware.com/*, men banneret er der fortsatt. Flash-animasjonen forvant, men ikke banneret, ikke ble det mindre heller. Å bytte nettleser kun for å bruke dette forumet bør være unødvendig. Endret 1. januar 2011 av SeaLion Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Merkelig ting å irritere seg over? Det er jo bare snakk om noen timer...! Folk er rare... 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er så slitsomt å måtte scrolle 2 cm Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Det er jo bare snakk om noen timer...! Hvor ser du bannervarigheten? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er jo bare snakk om noen timer...! Hvor ser du bannervarigheten? What? Regner med at nerdene i diskusjon.no er ikke såpass hardcore at de feirer nyttår gjennom hele 2011,,, Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Det er så slitsomt å måtte scrolle 2 cm Det er et ekstra klikk for hver bidige gang man skal lese noe på forumet. Og enda et klikk hvis man trenger å se venstremenyen. Og enda et klikk for å fortsette å lese, eller å skrive et innlegg. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. Klikk. osv. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Det er jo bare snakk om noen timer...! Hvor ser du bannervarigheten? What? Regner med at nerdene i diskusjon.no er ikke såpass hardcore at de feirer nyttår gjennom hele 2011,,, Men for alt vi vet kan disse forumnerdene synes at banneret er så coolt at de lar det henge der ei god uke, inntil de er sikre på at alle har sett det ... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Synes det er bra at forumet tar seg friheten til sånne artige ting. Skikkelig stemning. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 På vegne av forumledelsen vil jeg få beklage til alle de hardcore forumposterne som ville bruke nyttårsnatten til å skape innhold på forumet og måtte la seg plage av feststemte admins på denne måten. Overflødige klikk refunderes ved personlig oppmøte hos undertegnede. Klikk må være dokumentert med tid og sted. (Skjermdump eller bevitnet av to myndige personer.) Geir 4 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Men for alt vi vet kan disse forumnerdene synes at banneret er så coolt at de lar det henge der ei god uke, inntil de er sikre på at alle har sett det ... Tvert imot, jeg er fullstendig klar over at enkelte brukere kan la seg irritere over slike bannere som tar mye plass og det var min intensjon og bare la den ligge der til jeg la meg. (Altså rundt 4-tiden) Problemet var at når jeg skulle inn å fjerne den like før jeg la meg var det ikke lenger mulig å komme inn på Diskusjon.no - grunnet ytelsesproblemene som forumet sliter med. Etter å ha ventet i halvannen time, endte det med at jeg bestemte meg for at det sikkert var best å legge meg og fjerne det med en gang etter jeg våknet - siden jeg ikke visste når forumet ville komme tilbake og jeg var veldig trøtt. Om det kommer til å bli gjort lignende småsprell i fremtiden kommer naturligvis an på reaksjoner fra brukere, men rent personlig håper jeg at Diskusjon.no kan få lov til å leke seg innimellom - i svært korte perioder av livene deres. (Banneret ble fjernet like før 12, ett minutt etter jeg våknet) Beklager ulemper det medførte. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg synes det var et morsomt tiltak jeg, skaper stemmining Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Klikk? Har rett tema forstår eg. Med Hardware.no Dynamisk kom det eit banner opp øverst som eg kunne blokkere, men det påvirka ikkje forumet på noko anna måte enn eit reklamebanner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå