Mr. President™ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei! Jeg prøver HTC Sense på min nye Desire HD, men når jeg kommer inn på dashboret på siden dems sier den: "Telefonsporing" er i øyeblikket deaktivert. Av sikkerhetsårsaker må du gå til telefonen for å aktivere denne funksjonen i Innstillinger >> Min Plassering >> Telefonsporing. Jeg går inn dit og jeg aktiverer alt, også telefonfinner, men likevel får jeg denne beskjeden. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 det blir litt feil å si at htc sense ikke funker, for sense er selve grensesnittet. Det som ikke funker er "phone finder" på htcsense.com ta en titt her Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 jeg mener at htc sense ikke funker for meg, og ikke bare phone finder, også andre ting PÅ mobilen, når jeg har lastet ned noe fra htc hub og skal starte det, så klarer den ikke å koble til Sense serveren... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 jeg mener at htc sense ikke funker for meg, og ikke bare phone finder, også andre ting PÅ mobilen, når jeg har lastet ned noe fra htc hub og skal starte det, så klarer den ikke å koble til Sense serveren... hvis sense ikke funker må du levere den til reperasjon, evt roote å flashe et annet rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå