TorVidle Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Fugler kan tilsynelatende ha en viss personlighet dersom man evner å se det. Men man må ha en passe dose fantasi: En meget bestemt dame: Henrietta Margot Louise Fjermedal "Lunching in a snowstorm" Trygve Blåsveis Trygve fikk en varig crewcut etter å ha presset seg ut i frihet som ferdig fjortis i Mai 2009. Margunn Stær Margunn er femtenbarnsmamma – og etterhvert har alderstillegget kommet snikende. Henrik Spurvehauk "Lurer på om jeg skal ta en prat med advokat Ugle om regelverket for provisjon av portretter?" Birds at work: Udo testing ICA’s nye hårspray for villfugler: “Faen og! Ser jo helt latterlig ut! Alt man må gjøre for å tjene noen slanter! Håper gutta ikke ser reklamen..” . Exif i bildene.. 5 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Fugler kan tilsynelatende ha en viss personlighet dersom man evner å se det. Men man må ha en passe dose fantasi: Haha, glimrende! Nå fikk du meg til å le og det passet fint på en fredagsettermiddag på jobb. Likte både bildene og humoren! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Et bilde jeg la ut på Flickr for et par dager siden som ble tatt i november i fjor. Mor og barn. 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 her kommer enda en kjedelig portrett bilde tomsi. Syns bildene dine, DeViSoR, er utrolig fine. Det er moro å følge med. Diskusjonen omkring dette med bildekvalitet er vel egentlig avsluttet, men jeg syns jeg får nevne at jeg syns det er uhørt at man kritiserer kvaliteten på det andre legger ut. Jeg skulle gjerne sett mange flere bilder av ville dyr, for jeg har litt lyst å prøve på sånt selv, men jeg kommer jo ikke med en spydig kommetar om at alt annet er dritkjedelig når jeg ikke finner slikt her. Da drar jeg heller til andre forum som har slikt. takk for det angående bakgrunner, så bytter jeg ofte ut bakgrunnen. Jeg er drittlei av rene studiobilder, så jeg stikker til asia for å shoote litt. Holde workshop og annet gøy ekstreme.. Skulle tatt meg en tur til lappland og tatt bilder av rein og ++ modeller.. kunne fått til sjukt mye kult tror jeg Dette bilde var sykt bra:) takk hehe svart til diskusjno det ble angående lappland Lenke til kommentar
rolle_ Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du trenger ikke å dra til lappland for å se reinsdyr, ca 40-50 mil nord for Trondheim er det reinsdyr Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har masse rein i nærområdet.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Også jeg har rein i nærområdet, REMA 1000 Endret 14. januar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Et lite bilde i fra kveld av det minste skuddet på stammen.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ett lite bilde jeg tok i går =) 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Et bilde tatt den 2. Januar hjemme i Halden: Endret 15. januar 2011 av gilera 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Drittvær denne helgen også Disse to ble tatt med GF1 og en CCTV LENS som kostet meg 240kr. Det er en 25mm f/1,4 og begge er tatt på f/1,4.... Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Lekt meg litt i photoshop Endret 16. januar 2011 av RasmusKRiis 3 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Liker det, Rasmus! Kvistenes konge. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Lekt meg litt i photoshop Kult Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Lekt meg litt i photoshop Liker det, Rasmus! Kvistenes konge. Kult takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå