flageborg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Her bør være plass til det absolutte mangfoldet, og uten at noen skal måtte tenke "våger jeg poste dette bildet?" Så bra! Vedlagte bilde er tatt med 30mm f1.8. Noen innstillinger som burde vært annerledes? Endret 9. januar 2011 av flageborg Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kjøpte en Pentax K100D brukt for snart 2 år siden, den var dessverre ødelagt. Fikk tatt noen bilder med den før jeg leverte den inn til rep. Brukt kostet kameraet meg 1300kr. inkl. porto, jeg fikk 3000kr. fra butikken p.g.a. lang service tid. Dette var grunnen til at jeg gikk fra Pentax til Olympus sommeren 2009. En god deal for meg Pentax K100D + Pentax DA 10-17mm. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Et godt skrevet innlegg TorVidle! Et gammelt bilde som dukket opp plutselig.. Endret 9. januar 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Likte Bilde nr 1 meget godt :-) Lenke til kommentar
OdinD Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 leker litt med div. svart hvitt variasjoner for tiden. litt blått må og prøves ut oog inb4 "hipster crap" kommentarer Igjen fikk jeg problemer med at skygger ble mye mørkere når jeg eksporterte fra lightroom... Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Morning by JVGCreations, on Flickr Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 uke 2 av 52: Fikk nye sko Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 her kommer enda en kjedelig portrett bilde tomsi. Syns bildene dine, DeViSoR, er utrolig fine. Det er moro å følge med. Diskusjonen omkring dette med bildekvalitet er vel egentlig avsluttet, men jeg syns jeg får nevne at jeg syns det er uhørt at man kritiserer kvaliteten på det andre legger ut. Jeg skulle gjerne sett mange flere bilder av ville dyr, for jeg har litt lyst å prøve på sånt selv, men jeg kommer jo ikke med en spydig kommetar om at alt annet er dritkjedelig når jeg ikke finner slikt her. Da drar jeg heller til andre forum som har slikt. 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 her kommer enda en kjedelig portrett bilde tomsi. Syns bildene dine, DeViSoR, er utrolig fine. Det er moro å følge med. Er enig. Herlig inspirerende å følge med på DeViSoR m.fl. Her er ett portrett av den fineste reinen i bygda! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Litt mer av den "polerte" typen bilder Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er jo så polert at hun ser raytracet ut. Er det virkelig meninga at modeller skal være så "polert"? Det er ikke ment som negativ kritikk - jeg bare lurer på om det skal være sånn "idag". Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Alt annet enn leppene ser normalt ut for meg. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Alt annet enn leppene ser normalt ut for meg. Helt originale, kan selvsagt fikse; men da er det ikke lengre samme person. Edit: Kanskje ikke den mest velykkede sminke Endret 11. januar 2011 av TGB Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hehe. Ser bare ut som leppenes farge har harde kanter. Eh, husker ikke hva det heter - posterisation eller noe? Ellers er bildet meget pent! Digger bakgrunnene dine. Lurer ofte på om bakgrunnene til deg og Devisor er chromakeyet inn eller ekte. Er så vandt med å se flate, fargefylte og fargeløse bakgrunner. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Hehe. Ser bare ut som leppenes farge har harde kanter. Eh, husker ikke hva det heter - posterisation eller noe? Ellers er bildet meget pent! Digger bakgrunnene dine. Lurer ofte på om bakgrunnene til deg og Devisor er chromakeyet inn eller ekte. Er så vandt med å se flate, fargefylte og fargeløse bakgrunner. Takker Eric (Devisor) er not litt mer bevandret i redigering enn meg; men prøver etter beste evne å lære. Ekstremt kjedelig med studio i lengden; så teller dager til vår/sommer allerede Edit: Chromakey benyttes av og til, men faktisk vanligvis svart/grå eller hvit bakgrunn; slik at bildene ikke _må_ bytte bakgrunn. Endret 11. januar 2011 av TGB Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Pleier alltid å se på håret for å finne ut om det er redigert, men du er vel så pass god at du klarer å ordne det. Jeg ønsker meg studio til jeg kommer ut av forsvaret. Får håpe jeg finner noen å dele studio med når det kommer til det. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Pleier alltid å se på håret for å finne ut om det er redigert, men du er vel så pass god at du klarer å ordne det. Jeg ønsker meg studio til jeg kommer ut av forsvaret. Får håpe jeg finner noen å dele studio med når det kommer til det. Finnes flere i diverse byer hvor man kan leie seg inn på timesbasis eller fast pris i måneden og timebooking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå