TGB Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 fint, tgb Takker Eric, kult hoppebilde, må prøves en dag Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Merkelig hvor moro det er å vente på toget om man har med et lite kamera. Begge totalt uredigert utenom rezising naturligvis. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Da var det på tide å teste D7000 i dårlig vær, samt teste comboen D7000 og Sigma 10-20mm f4-5.6. Kameraet bestod værtestingen med glans. Det stod i mot stormen, med piskende is og sjøsprøyt i mange minusgrader. Når det gjelder 10-20mm, så var ytelsen omentrent den samme som på D300, men kanskje en smule mere diffraksjon.. Endret 6. januar 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Både jeg og D7000 måtte vasse med snø opp til halsen, hoppe over en stor bekk og tåle tusenvis av snøflak på størrelse med en tallerken for å få tatt dette bildet. Night in the forest by Wiciwato, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Najs! Hadde vært enda bedre om du hadde hatt trær helt ut i høyre hjørne også. Trur eg. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Nissen har heldigvis reist hjem til nissemor og det er snart sumar igjen. Noen 16:9 fra en HDvideobildesak jeg nettopp snekret sammen. Tatt med 5DII og EXIF er i bildene. . Bildene er brukt i denne: Edit: Hvorfor ble linken auto-omgjort til video? Var kun meningen å legge inn linken, ikke selve videoen. Hvordan gjør man det? Edit2: Den er laget for 1080p og man bør justere opp til denne kvaliteten, den lave kvaliteten som er standard er bare ræva. Tor Endret 7. januar 2011 av TorVidle Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du lager en link - enten med linkikonet eller med kode: [url=http://www.enellerannenwebside.com]linktekst her[/url] Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Mannen og skillings-slukeren På stasjonen Kø og snøstorm på Sjonfjellet (trailervelt, men jeg kom akkurat for sent for å ta bilder av den veltede traileren) Situasjonsrapport fra køen.. Endret 7. januar 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 For en gangs skyld fikk jeg tatt bilder av noe annet enn nærmeste familie i dag... Flytebygge Nikon D80, Sigma 10-20mm @ 20mm, f/11 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Eg møtte på Linda Eide igår! 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wow, for et ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Findressen var på i kjent stil kan jeg se Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Eg møtte på Linda Eide igår! Du lykkens rosin Spot-on portett i hvertfall - me like. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wow, for et ansiktsuttrykk. Eg ba ho smila fint. Findressen var på i kjent stil kan jeg se As always Eg møtte på Linda Eide igår! Du lykkens rosin Spot-on portett i hvertfall - me like. Takker. Hadde 30sek med ho, før ho skulle på scenen: Fekk dette og to heil grusome saker. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Forsvinner nordover til forsvarets base i indre troms på tirsdag så jeg ville ta en siste bildeeksperimentasjon med madammen før jeg reiser vekk for en god, lang stund. Ble masse rart som jeg forsøkte på, så her er to i hvert fall En del større oppløsning ved lenken. CRO-3223 by Carl Riot, on Flickr CRO-3240 by Carl Riot, on Flickr Endret 8. januar 2011 av Riot™ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå