Breni Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk i huj og hast tatt noen bilder av et helt uventet aurora.. Deilig å se på Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Før jeg dro til Thailand så jeg for meg at jeg kom til å ta mange flotte solnedgangsbilder og slike som dette, men av forskjellige grunner ble det få. Ganske trist å tenke på siden Thailand er et vakkert land og at jeg kunne fått så mange flotte bilder. Er vel bare èn å skylde på det. Thaiseascape! by Wiciwato, on Flickr Endret 4. januar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk i huj og hast tatt noen bilder av et helt uventet aurora.. Deilig å se på Takker! Noen fra i dag: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Før jeg dro til Thailand så jeg for meg at jeg kom til å ta mange flotte solnedgangsbilder og slike som dette Likte dette veldig godt,linjene gir en følelse av og bli dratt inn i bildet. Men synes "fishingboat" ødela litt for heletsinntrykket,blir bare en kraftig hvit prikk det der. Lenke til kommentar
Morgenstund Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Godt Nytt År! Denne kom ut av skogen dagen før nyttårsaften i forrige uke. Det var bare å ta bildet gjennom stuevinduet midt på dagen. Det gir litt ekstra stemning når dyrene kommer frem slik... Hjorten er fotografert i Vaksdal. Brennvidde 85mm, Nikon D90. Endret 4. januar 2011 av Castello Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er kanskje den "glamour"-stilen, men jeg syns bildene blir så fryktelig lyse. Eller så er det bare skjermen min som er helt feil. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 de skal være lyse, men det er godt innenfor grensen Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det siste syns jeg faktisk krysser grensen litt. Det er så mange områder at det blir litt guffent å se på (på min skjerm). Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) MUA: Ina Bekkedal de skal være lyse, men det er godt innenfor grensen Ser bra ut på min min skjerm Endret 4. januar 2011 av TGB Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, jeg skal ikke se bort i fra (no pun intended) at det er min skjerm som trenger kalibrering. 15" på en Dell-laptop er vel ikke akkurat top-notch. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Ja, jeg skal ikke se bort i fra (no pun intended) at det er min skjerm som trenger kalibrering. 15" på en Dell-laptop er vel ikke akkurat top-notch. Hlet normalt, laptop'er pleier være glad i blåtoner + brutal konstrast/lys. Laptop'en min ble rimelig "stusselig" lysmessig når jeg kalibrerte den; men det er litt vanesak. Foretrekker uten tvil kalibrert skjerm uansett. Endret 4. januar 2011 av TGB Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Redigere ikke bilder ved bruk av skjermen fra et bærbar, og vurdere aldri lyskontraster på en skjerm fra bærbar. De suger Nice TGB Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Litt vanskelig for min del, når det eneste jeg har er en laptop. :/ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Koster ikke mye å kjøpe seg en fin arbeidskjerm, en helt annen verden.. Har kun laptopp jeg også, men bruker ekstern skjerm. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hva sier du om Dell sin U2711? Tenker meg en sånn. Damen ville vise fram nye hårfargen sin så jeg fikk prøve meg på noe - noen andre som har brukt seg selv som deflektor foran en softboks? Brukte hodet mitt og fikk en fin beautydisheffekt. Jallametode, men det var litt gøy å se! PS: Ikke representert her da hun bare monger seg i de. CRO_2856 by Carl Riot, on Flickr Endret 5. januar 2011 av Riot™ 3 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Redigere ikke bilder ved bruk av skjermen fra et bærbar, og vurdere aldri lyskontraster på en skjerm fra bærbar. De suger Nice TGB Takker Lenke til kommentar
Taters Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dompapen var på besøk idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå