polljen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 London, desember 2010. Jeg fikk til ett motiv som jeg var fornøgd med, men bildet var "flatt" og preget av for mye støy. Så jeg fiklet med bildet i Lightroom, og overdrev nok innstillingene (parameterene) og har endt opp med ett bilde som på langt nær er perfekt, men som gir en "stemning" som jeg er ganske fornøyd med. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Siste feriedag ble brukt til en tur på Brattestø, Hvaler: Siv Dykkesesongen er over? Frost Pikesten 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) It rocks by Inc aka Foto22, on Flickr Endret 2. januar 2011 av Inc Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ogna strand 1. nyttårsdag. Deilig flatt lys litt utpå ettermiddagen og havdønninger fra været som var. Nikon D7000 - Nikkor 18-2oo mm iso 200 - 1/200s - f7.1 - 35mm DxO Likte godt hvordan fargene fra skyene speiler seg i vannspeilet på stranden og deler bildet i en varm- og en kald-tonet halvdel. Ser at det kan bli spennende crop også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Så noen nyper på stilk i frosten - de har nok stått og fermentert en del utover høsten. Inngjæret 125mm, f/4, 1/125s, ISO 400 Evt. "Noe er i gjerdet".. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Mye moro man kan lage seg med en ekstern blits. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Vandret litt rundt i Oslo her om dagen: Mmm.... Beer by azathosk, on Flickr New Skyline by azathosk, on Flickr 3 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Slike krabater går rundt i hagen hjemme på Hitra: Endret 3. januar 2011 av eivind84 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 New Skyline by azathosk, on Flickr Ikke noe finanskrise der i gården! Stilig bilde. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Postet et lignende i Desembertråden, men er mer fornøyd med dette. 1/8000 sek f/14 ISO 200 @ 200mm croppet og div i ps. Herlig. Mange takk Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Da er det blitt siste kveld på jul- og nyttårsferie i barndommens rike - i morgen bærer det tilbake til Bergen og hverdagen... Sitter her og myser på bildene jeg har knipset - her er noen fra Kystmuseet Norveg i Rørvik: Hovedinngangen Seil med snø Iskjettingrefleksjon Brygge-nybygg Edit: Og så ett til fra Nærøysundet - denne gang med bronsesjø : Endret 3. januar 2011 av a_aa Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fikk i huj og hast tatt noen bilder av et helt uventet aurora.. 6 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk i huj og hast tatt noen bilder av et helt uventet aurora.. Fyttihelvete, Kenneth. Savner den kjære naturen på Helgeland. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk i huj og hast tatt noen bilder av et helt uventet aurora.. Fyttihelvete, Kenneth. Savner den kjære naturen på Helgeland. Det er fint innimellom snyfåkket! Det går bra i barteland? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 I barteland går det fint. Trivelig med alt innen to minutters rolig gange (inkludert to-tre puber), trivelige folk jeg bor med, trøndere er trivelige folk. Og så videre. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kyboe - What is your style 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå