Bob Sacamano Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ha en riktig godt nyttår, og håper alle har kost seg i inngangen til dette nye året Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ganske fancy den banner-lignende saken med raketter og greier! Meget imponert. Ønsker alle godt nyttår og måtte det bli et bra et. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nye året begynner med fyllasjuke... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 En aldri så lite forsinket nyttårshilsen fra meg: Godt nyttår, alle sammen! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Godt nytt år. Håper dette blir et godt år. Tross alt siste året før verden går under. Endret 1. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år Diskusjon.no! Håper dette blir et godt år selv, og det virker slik. 2009 bragte meg en super jobb. 2010 bragte meg en super leilighet. Nå gjenstår kun super selskap. Vil 2011 være behjelpelig med det tru? I hope so! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå