Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighet er noe dritt.

30 stemmer

1. 1. Hva burde jeg gjøre?

• Ta sjansen
      25
    • Avslutte det
      5

Anbefalte innlegg

Situasjon: Jomfru. Aldri vært i forhold før.

Begynt å holde på med en som har hatt mange partnere før meg (både tilfeldig sex og lange seriøse forhold).

Problematisk: Mange som er forelsket i/flørter med denne personen. Redd for at de vil forlate meg til fordel for noen andre. Vil ikke gi av meg selv i frykt for å bli såret. Vil heller ikke bli brukt (siden jeg er jomfru).

Så - avslutte dette raskest mulig og dø ensom alene, eller ta sjansen og bli brukt, dumpet og latterliggjort foran alle? Hva ville du gjort?

Mer info: Vedkommende har vært innpåsliten over en lengre periode og ikke gitt opp, så det gir tegn til at personen liker meg, men magefølelsen min sier noe annet (at de faktisk ikke liker meg). Selvmotstridende følelser, så trenger en avstemning.

Kun seriøse svar, takk. (og ikke noe "stol på deg selv"-svar, ettersom magefølelsen sier noe annet enn det logiske forteller)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Så - avslutte dette raskest mulig og dø ensom alene, eller ta sjansen og bli brukt, dumpet og latterliggjort foran alle?

Det var da litt av to alternativer du har laget deg!

Liker du han/hun, så ta sjangsen. Det blir antagelig til å gå til helvete før eller siden, men du sitter igjen med en fin erfaring.

Lenke til kommentar

(Jeg er ikke trådstarter)

Skulle nesten tro jeg hadde skrevet noe av dette her selv. Veldig lik min stuasjon.

Situasjon: Jomfru. Aldri vært i forhold før.

Begynt å få følelser for en jente jeg har fått god kontakt med. Hun har hatt mange partnere før meg (både tilfeldig sex og lange seriøse forhold).

Problematisk: Mange som er forelsket i/flørter med henne. Redd for at hun vil forlate meg til fordel for noen andre. Vil ikke gi av meg selv i frykt for å bli såret.

Jeg har aldri vært så forelsket i noen før. Føler vi har god kontakt og vi "flørter" og veksler "flørte-blikk" ganske masse. Er egentlig jeg som tar mest initiativ når det kommer til meldinger og spørsmål om hun er med på å finne på ting på fritiden osv.

Etter masse tanker har jeg tenkt å prøve meg. Jeg ser helt normal ut (men bruker briller), og jeg vet hun kan få det meste hun vil av "fisk" i havet. Og i og med at hun kan få noe som ser bedre ut enn meg, har det vært vanskelig å komme fram til at jeg skal prøve meg.

Tingen er at om vi ikke prøver oss, kan vi komme til å angre maksimalt på det i ettertid. Nei, jeg vil ikke bli såret, men om jeg ikke prøver meg vil jeg bare sitte å sippe over at jeg ikke får hun. Nå vet jeg ikke hvor godt du liker denne personen, men om du har følelser for henne bør du ihvertfall ta sjangsen.

Har ikke prøvd å stjele tråden din her, bare bruker min stuasjon som eksempel.

Lenke til kommentar

Vel.. et spørsmål til deg

Har du lyst til å være singel og ikke ha en å dele livet ditt med for resten av livet bare fordi du er redd for å bli såret? Vi ALLE er redd for det, og i dette tilfelle, så handler det om å ta sjangser og håpe på det beste.

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...