ironkiller Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) noen her som er blitt svindlet av dritt buttiken gamestop før ? jeg byttet en gang en mange spill og fyren i kassa tok en del spill som han latet som han scanna så beholdte han dem vell selv -.- han puttet dem i egen bunke og greier sier seg selv fikk jo mindre penger en jeg skulle og greier noen andre ? Endret 31. desember 2010 av ironkiller Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Skriv norsk slik at folk kan forstå deg. 3 Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 joa prøver så hardt jeg kan Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 hvordan vet du at han beholdt spillene selv? så du at han betalte med egne penger? Lenke til kommentar
Populært innlegg satchman Skrevet 31. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2010 fikk jo mindre penger en jeg skulle og greier Og dette gikk først opp for deg når du kom hjem??? 10 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gamestop er noe forbanna dritt. Dyre priser og hele kjeden er kjøpt å drifta av Microsoft. Ser helt dumt ut her i norge ihvertfall da playstation er mye sterkere merkevare her til lands, men de fortsetter med snik promotering sin av xbox. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 mhm jeg tenker på ting når jeg ikke har noe og gjøre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 hvordan vet du at han beholdt spillene selv? så du at han betalte med egne penger? Veldig godt spørsmål. Det er veldig sterke beskyldninger som blir slengt ut her. Vil minne trådstarter på at om han ikke har gode bgrunnelser for sine beskyldninger så kan han i teorien bli holdt juridisk ansvarlig for slike uttalelser. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 nei han prøvde og få meg til og tro at han scanna dem så putta han dem på andre siden av pulten. da vill jeg tro han skulle ta dem med hjem senere slik jeg husker det fant jeg ikke spilla på kviteringa. spørs bare om vi får spilla på kviteringa ? litt lenge siden :S Lenke til kommentar
satchman Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Ser helt dumt ut her i norge ihvertfall da playstation er mye sterkere merkevare her til lands, men de fortsetter med snik promotering sin av xbox. Jeg kjenner langt flere som har Xbox enn Playstation. Spør du meg så gir GameStop Xbox den plassen den fortjener - hverken mer eller mindre. Og det er da massevis av både Wii og PS3-ting der også i motsetning til f.eks. Free Record Shop og enkelte andre kjeder som ble 'betalt' via betydelige rabatter av Sony for å ikke ha Xbox inne i det hele tatt for noen år siden. *Det* er grisete måte å drive business på det - å 'betale' kjeder for å ikke ha konkurrentenes produkter inne i det hele tatt. Endret 1. januar 2011 av satchman Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Det kan jo være at han la de i 2 forskjellige bunker for å skille spillene med og uten refurb avgift. Altså en bunke med fine spill og en bunke med ripete spill. Og husk også at med untak av nyere spill er ikke innbytteverdien så altfor høy i forhold til hva du kanskje ønsker for spillene. Gamestop må jo tjene penger de også. Endret 1. januar 2011 av waveshaft Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 han scanna de ikke inn + jeg vet om en fyr som påstår at han fyren i kassa har lurt han og Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jeg har ikke opplevd dette. + jeg vet om en fyr som påstår han i kassa ikke har lurt han og. Endret 1. januar 2011 av Solsviken 1 Lenke til kommentar
satchman Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 han scanna de ikke inn + jeg vet om en fyr som påstår at han fyren i kassa har lurt han og Da burde du vel ta det opp med den aktuelle butikken. Hvis en fyr i kassa stjeler fra butikken og/eller deg så er det vel ikke akkurat GameStop som butikk som stjeler slik du opprinnelig påstår... Lenke til kommentar
aleks200 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Må nesten si meg enig i [L4r5]. Det er ikke veldig lurt å beskylde noen så lenge du ikke er HELT 100% sikker.. Lenke til kommentar
Blade Banan Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For alt du vet så kan han som sto i kassen ha drevet underslag fra arbeidsplassen.. Men altså når det er lenge siden du gjorde byttehandelen å du ikke minst godtok summen på stedet ser jeg virkelig ikke noen grunn te å slenge ut om de :o Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du får jo kvittering for hva som du har levert inn og hvor mye du får for hvert spill, så er vel ikke verre enn å se på den? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 noen her som er blitt svindlet av dritt buttiken gamestop før ? jeg byttet en gang en mange spill og fyren i kassa tok en del spill som han latet som han scanna så beholdte han dem vell selv -.- han puttet dem i egen bunke og greier sier seg selv fikk jo mindre penger en jeg skulle og greier noen andre ? Du får en fin liten sak som heter kvittering! Pleier alltid å være greit å sjekke den FØR du skriver under. Der står alle spill som er slått inn, samt sum for hver enkelt. Gamestop er noe forbanna dritt. Dyre priser og hele kjeden er kjøpt å drifta av Microsoft. Ser helt dumt ut her i norge ihvertfall da playstation er mye sterkere merkevare her til lands, men de fortsetter med snik promotering sin av xbox. Hva legger du bak disse påstandene? Virker fjernt for meg iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå