U1ven Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Dette var det mest relevante forumet jeg kunne finne til mitt tema. Fikk en ganske så heftig subwoofer med superstilig design til jul som er laget av gjennomsiktig plast. Ved oppstart har den lys i en av de fire "gropene", dette er nøytralt (hvitt). Synes det hadde vært superstilig om jeg hadde fått et led lys som hadde gitt lys til hele greia. Finnes det noe billig og enkle grep en kan gjøre her? Er det noen produkter som er tilpasset til PC som kan piffe opp subwooferen min opp? Takk for svar Bilde: Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vil ikke anbefale deg å åpne den da garanti ryker, samt at det kan være vanskelig å få det skikkelig tett i etterkant. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Da utelukker jeg integrert LED lys Synes fremdeles at det hadde vært knalltøft med noe blått/grønt, men det må da vel bli fra utenifra subwooferen Lenke til kommentar
SkrilleX Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Hvor kan vi kjøpe led lys, som vi kan koble til suben ? =.) Endret 16. april 2012 av SkrilleX Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Kjøp kalde katoder fra en hvilken som helst nettbutikk? De går på 12V, så du kan enkelt og greit hente strøm fra hvor som helst i bilen. Lenke til kommentar
SkrilleX Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kan du skriv en link på ei side der dem selg led lys ?? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 http://www.komplett.no/k/kc.aspx?bn=10021 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå