Gå til innhold

Bytte PS3 80 GB (Tykk) mot XBOX 360 (slim), er det mulig?


Sixexes

Anbefalte innlegg

Okay, så føreg starter en flamewar.. ta den et annet sted, please? :)

 

Okay, jeg ser på min konsoll som en spillkonsoll og bruker den hovedsakelig for spill. Handler det om å se bluray filmer har jeg en blu-ray leser på pcen min. Microsoft's xbox 360 har de kuleste eksklusive spillene, og det er det som betyr mye for meg. Ikke kostnadene av internett og grafikken på God of War 3 + at fetterne min spiller på xboxen slik at jeg kan spille med dem - det er hovedsakelig grunnen til at jeg har lyst til å bytte konsoll. Om du har lyst på min mening om hvilken konsoll som er best; synes jeg fortsatt at overall er ps3'en best. da har vi lagt det bak oss? :)

 

Så spørsmålet er, kan jeg få byttet inn min PS3 80GB PHAT mot en Xbox 360 slim? jeg kan tenke meg at mellomlegget blir noe rundt 500kr, men jeg er ikke sikker. Har noen spurt om dette?

NB: Jeg bytter også selvfølgelig inn spillene mine:

- LittleBigPlanet

- Call of duty 4: Modern warfare

- Call of duty: black ops

- Battlefield bad company 2 (Knallbra spill, synd det ikke gir deg muligheten til å resette ranken din for noe lignende som prestige mode)

 

Er det noen som har prøvd å gjøre det før, som vet om butikkene godtar det, eller om noen har solgt PS3 80GB før som vet hva man får for den.. helst i Gamestop eller EBgames :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så spørsmålet er, kan jeg få byttet inn min PS3 80GB PHAT mot en Xbox 360 slim? jeg kan tenke meg at mellomlegget blir noe rundt 500kr, men jeg er ikke sikker. Har noen spurt om dette?

 

 

Er det noen som har prøvd å gjøre det før, som vet om butikkene godtar det, eller om noen har solgt PS3 80GB før som vet hva man får for den.. helst i Gamestop eller EBgames :)

Litt usikker på hvilken retning du tenker mellomlegget skal være. Men jeg kan jo tenke meg at mellomlegget blir mye større hvis du skal bytte den inn på en gamestop. Så jeg vil tippe at du får 500-700kr for din ps3. Altså et mellomlegg på 1300-1500kr fra din lommebok.

 

Så hvis jeg var deg ville jeg heller beholdt denne ps3en itilfelle det skulle komme noen bra spill i fremtiden. Som blu ray spiller er den totalt ubrukelig.

 

En slim koster jo ikke mere enn 1800kr på komplett med 250gb hdd. Så du får heller jobbe noen timer overtid :)

Lenke til kommentar

Så spørsmålet er, kan jeg få byttet inn min PS3 80GB PHAT mot en Xbox 360 slim? jeg kan tenke meg at mellomlegget blir noe rundt 500kr, men jeg er ikke sikker. Har noen spurt om dette?

 

 

Er det noen som har prøvd å gjøre det før, som vet om butikkene godtar det, eller om noen har solgt PS3 80GB før som vet hva man får for den.. helst i Gamestop eller EBgames :)

Litt usikker på hvilken retning du tenker mellomlegget skal være. Men jeg kan jo tenke meg at mellomlegget blir mye større hvis du skal bytte den inn på en gamestop. Så jeg vil tippe at du får 500-700kr for din ps3. Altså et mellomlegg på 1300-1500kr fra din lommebok.

 

Så hvis jeg var deg ville jeg heller beholdt denne ps3en itilfelle det skulle komme noen bra spill i fremtiden. Som blu ray spiller er den totalt ubrukelig.

 

En slim koster jo ikke mere enn 1800kr på komplett med 250gb hdd. Så du får heller jobbe noen timer overtid :)

Jeg har da selvfæølgelig penger xD jeg fikk 1800 kr til jul, og kan betale av egen lommebok, men jeg tenker at siden jeg har ps3 med 2 håndkontrollere og 4 spill, vil jeg ve få en brukt Xbox 360 slim for det, med no konsoll-bytte tilbud, men du veit ikke no om de har noe sånt?

Lenke til kommentar

Du vil nok få mer enn 700kr for din PS3 hos gamestop. Jeg fikk det for min PSP der for rundt 3 mnd siden. Og den var japansk og den aller eldste modellen til og med.

 

Har du noen PS3 spill du kan bytte inn også så tipper jeg du går ut med en 360 uten å betale særlig mye.

Lenke til kommentar

Tror Artemia har truffet en serdeles snill ansatt, for når jeg var inne med en psp for 14 dager siden, så kunne jeg få 400kr for den... EB og gamestop er også blant de dyreste på nye konsoller, så det er tvilsomt at du slipper "billig" unna, men du kan jo selvfølgelig høre med dem.

 

Oppe til vanstre på siden her, så kommer det opp et 1 tall i brukerbildet ditt (ikke tallene rett under) trykk på det og du kommer til innboksen din, eller så kan du trykke den lille pila til høyre for brukernavnet ditt, og velge innboks der ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å selge konsollen på qxl eller finn.

det kan jo hende du finner noen spesiellt interesserte eller noen uvitende.

 

Husk at en ny Ps3 koster 2400 kr og den er noe mindre i størrelse enn den du har så ikke forvent at du får så mye for den.

 

Spill kan du også selge enkeltvis. bruktpriser på spill liggere fra 30kr til 200kr for nyere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom over denne tråden ved et google søk og så at den ikke var så gammel. Så tar sjansen på å spørre om et spm.

 

Jeg vil gjøre det omvendte av TS. Jeg har en xbox 360 elite med ca 11 måneder live igjen, er det muig å bytte inn den mot ps3 og få tilbake pengene på live (kode kjøpt i butikk)? De fleste av mine kompiser spiller ps3 se.

Lenke til kommentar

Var innom gamestop her om dagen, og spurte om de hadde brukt ps3, så bare for å sjekke, og det hadde de.... til den nette sum av 2800kr for en med 320gb...

Sende for morro skyld guttungen inn litt senere, for å spørre hva han kunne få for en ps3 slim med 320gb, og da sa de maks 1000kr....

 

Så til alle dere som har en ps3 dere vurderer å selge til gamestop, send meg en pm i steden, så gir jeg en hundrelapp ekstra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...